“Lækkert”
Anmeldelse af Restaurant Mai Thai

Restaurant Mai Thai
Prisklasse: 10 US$ - 27 US$
Køkkener: Thai
Beskrivelse: Dette sted er smukt, er perfekt til et køkken fuld af sol. Konceptet tager form, vi skal finde et navn og valg i overflod. Efter flere dages tænkning slutter listen altid med Etc ... Mai Thai, navnet på den nye lille restaurant beliggende i et hjørne af byen Lyngby, i dette køkken inspireret af thailandsk kultur, finder du en varieret traditionel menu med en række og appetitvækkende retter. Nu, hvis der er et sted at opdage, er det Restaurant Mai Thai. Velkommen og nyd dit måltid !!
Anmeldt 19. december 2022

Jeg var på besøg i går og det var så lækkert :-) og god service,jeg kommer helt sikkert igen,meget snart :-)

Dato for besøg: december 2022
Tak, Anncharlott74

Anmeldt 1. september 2022

I går var jeg igen på MaiThai og denne gang med en veninde fra Norge. Nummer 20 er et must men også 21 er blandt mine favoritter At starte med indbagte tigerrejer er en lækkerbisken
Norsk flag på bordet (Kan bestilles forskellige flag ved online bestilling) imponerede da også min veninde. Dette er bare stedet, hvor man kommer igen og igen

Dato for besøg: august 2022
Tak, Karinlutzhoft
Anmeldt 15. august 2022

Dette er nok den dårligste restaurant jeg har været på så længe jeg kan huske. Vi ventede en time på maden, og det der kom var uspiseligt. Indbagt laks, fisken smagte af havn og var helt hård og det var bitte små firkanter i 10 x så meget dej, der var helt mørkt friture. De kæmpe stykker løg og peberfrugt var rå i en sur sød sauce som kun smagte af sukker opløst i vand, med en syrlig eftersmag, helt uspiseligt, risene smagte af luft, måske kogt uden salt. Eneste positive var at da vi valgte at lade maden stå og gå igen, skulle vi ikke betale for hovedretten. Iøvrigt smagte den halve Chardonnay af vand. Jeg fatter ikke at nogen kommer der mere end 1 gang.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, B6486MRkristineh
Anmeldt 30. april 2022

Vi kom med to små børn og dem blev der taget hensyn til. Maden var fantastisk god og vi følte os meget velkommen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, jansK2324SY
Anmeldt 25. februar 2022 fra mobile enheder

Dejlig mad. Hyggelig atmosfære.
God stærk mad

Vi var der med venner før koncert.
God og venlig servering.
Vi kommer igen

Dato for besøg: januar 2022
Tak, janeQ8647ON

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mai Thai, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Restaurant Mai Thai? Fortæl om dine oplevelser!