Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor192 US$
Orbitz.com
eDreams
Algotels
ScandicHotels.com205 US$
Anmeldt d. 10. august 2022

Dato for ophold: juli 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 9. august 2022

Dato for ophold: august 2022

Anmeldt d. 6. august 2022

Dato for ophold: august 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2022

Anmeldt d. 29. juli 2022

Vi to to par der tog en overnatning i Lyngby efter at været på bakken for at se Cirkusrevyen.
Vi blev positivt overrasket over hvor store værelserne var.

Værelset var indrettet med to enkeltsenge som nemt kunne skubbes sammen.
Skrivebord og stole og sætte i, det ene værelse havde et køleskab.
På badeværelset var der badekar. Og elles rent.
Det ene værelse havde en plet på lagen som vi bar nede og snakke med receptionen om, det blev hurtigt fixet.

Meget høfligt personale både i receptionen eller i morgenmaden dagen efter.
Ikke noget og sætte sine fingre på det.

Totalt i orden kan anbefales hvis du ikke vil drøne hjem samme dag du har været på bakken.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, trylle87
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2022

Tusind tak for din positive tilbagemelding på dit ophold, det værdsætter vi.
Vores værelser er på hele 34m2, og give dejlig med plads til vores gæster.
Jeg er rigtig glad for at høre om din positive oplevelse af vores team, og jeg ved de vil blive glade for når jeg deler det med de.
Jeg håber vi får anledning til at ønske jer velkommen tilbage næste gang I skal på disse kanter.

Bedste hilsner
Frode

Anmeldt d. 23. juli 2022

Vi overnattede på Scandic Eremitage og her blev vi mødt af et venligt og imødekommende personale. Vi spurte om gode spisesteder og seværdigheder i området og da var personalet i reseptionen gode til at rådgive. Morgenmaden var god. Der var rent på værelserne. Men værelserne er lidt a la 1990 retro stil. Vi kommer helt klart igen

Dato for ophold: juli 2022
Tak, mayalex2022

Tusind tak for den flotte tilbagemelding på jeres ophold, det værdsætter vi meget.
Vi glæder os til at se jer igen.
Bedste hilsner
Frode