193 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.10.22
Book nu, betal under opholdet
192 US$
Priceline193 US$
Anmeldt d. 9. august 2022

Dato for ophold: august 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 6. august 2022

Dato for ophold: august 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2022

Anmeldt d. 29. juli 2022

Vi to to par der tog en overnatning i Lyngby efter at været på bakken for at se Cirkusrevyen.
Vi blev positivt overrasket over hvor store værelserne var.

Værelset var indrettet med to enkeltsenge som nemt kunne skubbes sammen.
Skrivebord og stole og sætte i, det ene værelse havde et køleskab.
På badeværelset var der badekar. Og elles rent.
Det ene værelse havde en plet på lagen som vi bar nede og snakke med receptionen om, det blev hurtigt fixet.

Meget høfligt personale både i receptionen eller i morgenmaden dagen efter.
Ikke noget og sætte sine fingre på det.

Totalt i orden kan anbefales hvis du ikke vil drøne hjem samme dag du har været på bakken.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, trylle87
Frode Jansson, General Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2022

Tusind tak for din positive tilbagemelding på dit ophold, det værdsætter vi.
Vores værelser er på hele 34m2, og give dejlig med plads til vores gæster.
Jeg er rigtig glad for at høre om din positive oplevelse af vores team, og jeg ved de vil blive glade for når jeg deler det med de.
Jeg håber vi får anledning til at ønske jer velkommen tilbage næste gang I skal på disse kanter.

Anmeldt d. 23. juli 2022

Vi overnattede på Scandic Eremitage og her blev vi mødt af et venligt og imødekommende personale. Vi spurte om gode spisesteder og seværdigheder i området og da var personalet i reseptionen gode til at rådgive. Morgenmaden var god. Der var rent på værelserne. Men værelserne er lidt a la 1990 retro stil. Vi kommer helt klart igen

Dato for ophold: juli 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, mayalex2022

Tusind tak for den flotte tilbagemelding på jeres ophold, det værdsætter vi meget.
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 7. juli 2022 fra mobile enheder

Min hustru og jeg skulle til Gentofte for, at deltage i et arrangement hen over en weekend.
Vi har erfaring med andre Scandic hoteller fra tidligere, og det lå ikke langt fra venue.

Selve hotellet er en smule slidt. Værelserne er har fået lidt maling og moderniseret lidt over tiden, men stadig masse af tegn af slitage.

Værelserne er pænt store og sengene er gode. Badeværelset har en perfekt størrelse.

Morgenmad er lige efter Scandic programmet. Lidt lunt og koldt. Ikke særlig spændende, men mætter

Måske igen

Dato for ophold: maj 2022
Tak, jessmoeller

Tak for at I valgte at bo hos os i forbindelse med jeres arrangement i Gentofte, det er vi rigtig glade for.
Vi håber vi får anledning til at ønske jer velkommen tilbage en anden gang.