Scandic Eremitage
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Gentofte Hotel(København)
  • Gratis parkering
Sinatur Hotel Frederiksdal(Kongens Lyngby)
Privatelodging(Gladsaxe)
Skovshoved Hotel(Charlottenlund)
Anmeldt for 3. september 2017 fra mobile enheder

Fint ophold. Venlig behandling i receptionen. Pæne værelser. Dog meget tilkalket brusehoved. Fint med gratis parkering.
Noget rodet morgenmad, hvor der tit manglede ting, man skulle bede om. F.eks. Kaffe, frugt, mælk. Kaffemaskinen gik i stykker, og kaffen kom ind i kander uden låg. Udlændinge, det ikke forstod, hvad man bad om.

Overnattede: september 2017, rejste som par
1  Tak, ullaahma
Anmeldt for 24. august 2017 fra mobile enheder

2 overnatninger på familievlrelse med 3 børn i weekend. Super imødekommende og venligt personale, nem og hurtig indtjekning. Gratis parkering et kæmpe plus. Kongens lyngby lige uden for døren og s-togstation om hjørnet, med adgang til hele københavn. Skøn udsigt fra 9. Sal. Værelserne helt ok, pæne og rene. Der var redt 4 senge op og en babyseng (tak for det scandic :)(vi har boet på andre scandic hoteller hvor det at der står "barnet sover i forældres seng" betyder at barnet sover i forældres seng.....).
Morgenmadsbuffeten var så fin og velassorteret. Dejlig rolig atmosfære og fint lokale med blandet kunst på væggene. Tak for et behageligt ophold til meget rimelige penge.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, pingowarner
Anmeldt for 14. august 2017

Hotellet valgt alene p.g.a. beliggenhed i forhold til vores gøremål. Dobbeltværelse med enkeltsenge - pænt rent med uden nogen form for luxux, intet køløskab eller elkeddel.
Bad skulle tages stående i et badekar.
Der var mange til morgenmad og kaffemaskinen var - eller gik i stykker, så en del måtte vente på anden form for brygget kaffe.

Værelsestip: Vælg værelse et stykke væk fra elevator.
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, petoft
Anmeldt for 9. august 2017 fra mobile enheder

Har netop overnattet på Scandic i Lyngby fra d.5/8-6/8.
Vi var 3 voksne der fik en overnatning +en ganske udmærket morgenmad for ca. 1400 kr.
Jeg synes pris og ophold er "til at leve med"
Jeg kan på det varmeste anbefale dette sted

Mvh Dorte Nielsen

Overnattede: august 2017, rejste med familie
1  Tak, Dorte N
Anmeldt for 31. juli 2017

Jeg er meget tilfreds med Scandic.
Med to teenagebørn var dette det rette sted med en placering ovenpå et shoppingcenter og med adgang til fitness og tæt ved alt.
Morgenmaden var god - men tror af og til personalet havde svært ved at følge med
Værelset var helt i orden og gode senge - Generelt et pænt stort værelse, som man sagtens kan bo i for et par dage.
En lille skønhedsfejl var, at vores værelse bar præg af tidligere besøg - bl.a. ved klistermærker fra andre besøgende (børn) på bagsiden af døren. Disse bør fjernes så værelset fremstår endnu bedre.
Er klar over at der er mange tilbud i området i weekenden, men synes det er ærgerligt, at der ikke er åbent i bar/restaurant om aftenen.
Fedt med gratis parkering!

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Rikke L