“Weekendophold”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Scandic Eremitage
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Kongens Lyngby
Anmeldt 12. september 2017

Min kone og jeg er meget glade for at opholde os på Scandic Eremitage. Placeringen oven på centret er helt fin. Gratis parkering i København (omegn) er jo ikke dårligt. Og det er nemt at komme rundt herfra både ind til byen og rundt i Nordsjælland.

• Overnattede: September 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, JensogLone
Maia A, Front Office Manager hos Scandic Eremitage, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. september 2017

Kære JensogLone

Tak for Jeres flotte anmeldelse. Vi er super glade for I havde et godt ophold.

Vi ser frem til at yde Jer velkommen igen.

Venlig hilsen
Maia Albrechtsen

Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

Fint ophold. Venlig behandling i receptionen. Pæne værelser. Dog meget tilkalket brusehoved. Fint med gratis parkering.
Noget rodet morgenmad, hvor der tit manglede ting, man skulle bede om. F.eks. Kaffe, frugt, mælk. Kaffemaskinen gik i stykker, og kaffen kom ind i kander uden låg. Udlændinge, det ikke forstod, hvad man bad om.

Overnattede: September 2017, rejste som par
Tak, ullaahma
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

2 overnatninger på familievlrelse med 3 børn i weekend. Super imødekommende og venligt personale, nem og hurtig indtjekning. Gratis parkering et kæmpe plus. Kongens lyngby lige uden for døren og s-togstation om hjørnet, med adgang til hele københavn. Skøn udsigt fra 9. Sal. Værelserne helt ok, pæne og rene. Der var redt 4 senge op og en babyseng (tak for det scandic :)(vi har boet på andre scandic hoteller hvor det at der står "barnet sover i forældres seng" betyder at barnet sover i forældres seng.....).
Morgenmadsbuffeten var så fin og velassorteret. Dejlig rolig atmosfære og fint lokale med blandet kunst på væggene. Tak for et behageligt ophold til meget rimelige penge.

Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, pingowarner
Anmeldt 14. august 2017

Hotellet valgt alene p.g.a. beliggenhed i forhold til vores gøremål. Dobbeltværelse med enkeltsenge - pænt rent med uden nogen form for luxux, intet køløskab eller elkeddel.
Bad skulle tages stående i et badekar.
Der var mange til morgenmad og kaffemaskinen var - eller gik i stykker, så en del måtte vente på anden form for brygget kaffe.

Værelsestip: Vælg værelse et stykke væk fra elevator.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, petoft
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Har netop overnattet på Scandic i Lyngby fra d.5/8-6/8.
Vi var 3 voksne der fik en overnatning +en ganske udmærket morgenmad for ca. 1400 kr.
Jeg synes pris og ophold er "til at leve med"
Jeg kan på det varmeste anbefale dette sted

Mvh Dorte Nielsen

Overnattede: August 2017, rejste med familie
1  Tak, Dorte N
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Kongens Lyngby
Sinatur Hotel Frederiksdal
Scandic Copenhagen
Nr. 46 af 119 i København
2.486 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Eremitage? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Eremitage

Adresse: Klampenborgvej 230, Kongens Lyngby 2800, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Lyngby-Taarbæk Kommune > Kongens Lyngby
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Kongens Lyngby
Prisområde: 979 kr.-1.873 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Eremitage 3.5*
Antal værelser: 120
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Scandic Hotels, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Eremitage. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Eremitage Copenhagen
Scandic Eremitage Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?