“Mad var elendigt.”

Wokshop
Få mad leveret
Køkkener: Asiatisk
Anmeldt 6. august 2021

Mad smagte mega dårligt, stegt ris var mega salt. Kylling i cocos var også kun kogt kylling i cocos og salt, ingen nogle krydderier i. Det er ikke rigtigt thai- mad. Maden er dyrt ifht, andre restauranter. Det her er Ikke penge værd. Jeg vil ikke anbefalde da maden var meget dårligt.

Servitricer er meget sød og venlig.

1  Tak, icencoolj

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte mad fredag d. 3/7 til 4 personer kl 16.30 til afhentning kl 19.00. Kæmpe kø da vi kom og omkring 20 min forsinkelse, hurtig hjem og så var det slet ikke det vi havde bestilt (og kun nok til 2 pers) ringede der ned i 4 omgange for at komme igennem og blev lagt på bordet i først 10 min, lagde på og ringede op igen og bedt om at vente i yderliger 10-12 min, lagde på, sidste gang blev jeg så ekspederet af en der skulle spørge en anden.
Nu er klokken 19.55.
Vi kan få leveret det rigtige, men først om tidligst 1 time. Eller penge tilbage. Valgte det sidste da vi var ret sultne nu.
Har ikke hørt fra dem endnu Mandag aften.
Kan godt lide deres mad men det er ikke første gang de simpelthen tager mere ind end de kan klare.
Hvorfor ikke sætte en stopper når man ved at det stakkels køkken ikke kan følge med. Det er også synd for de unge tjenere at de skal stå på mål for en masse bestillinger der ikke er færdig til tiden eller forkerte.

Tak, Linehammers
Anmeldt 15. marts 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad jeg fin med hjem. Så god at jeg skylle have det samme 2 dage efter. (Vi gad ikke lave mad)
Nr. 3 (wontons), 4b (rispapir, SÅ velsmagende) og en nr. 13 (tror jeg nok)

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, Tinapihl
Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Hurtig betjening og servering af sødt personale.
Maden kom hurtigt og smagte godt. Deres pad thai er lidt til den sure side og ikke så autentisk. Fik den med tofu som var lækker. Deres karry retter har lidt den samme "sure" smag. Deres forretter fungerer rigtig godt men hovedretterne mangler generelt lidt tilsmagning men det er også en kæde af butikker. Så alt i alt er maden god men savner et personligt touch. Priserne er i den høje ende for den type mad.

Dato for besøg: august 2019
Tak, signe1978
Wokshop C, Gæsteansvarlig hos Wokshop, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2019

Hej Signe,

Mange tak for din feedback - den sætter vi stor pris på.

Jeg er glad for at høre, at du fik din mad hurtigt, og at den smagte godt, på trods af at din pad thai var lidt til den sure side. Dette skal jeg selvfølgelig nok sørge for at gå videre med. Du skal derfor have tak for at informere os.

De bedste hilsner, Wokshop

Anmeldt 8. juli 2019

flot indrettet, rent og lyst. rimelige priser til frokost. opmærksom betjening og passende ventetid. velsmagende mad, men kunne godt have ladet min besked om INGEN koriander gå videre til køkkenet.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Rasmus K
Wokshop C, Ejer hos Wokshop, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2019

Tusind tak for din anmeldelse! Jeg beklager mange gange for at din besked om ingen koriander desværre ikke blev givet videre til køkkenet.

De bedste hilsner Wokshop

Rejsende, der kiggede på Wokshop, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Wokshop? Fortæl om dine oplevelser!