“Skuffende ”
Anmeldelse af Prices Diner Lyngby

Prices Diner Lyngby
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde store forventninger og havde glædet os til vores besøg, men maden på Price’s diner var skuffende. Vi fik henholdsvis tunamelt sandwich der var okay, men var meget fed og fish and chips som var store stykker frossen torsk indpakket i en hård panering, langt fra den luftige panering og frisk fisk, som man ville have forventet fra Price Brødrene. Og så garlic mayonnaise baseret på hvidløgspulver - skuffende!!

1  Tak, Hanne M

Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg havde læst om Price`s diners og om deres blandede anmeldelser, lad mig sige det med det samme, vi havde ingen dårlig oplevelse. Vi ankom lige fra gaden uden at have bestilt bord. Vi blev bedt om at vente et øjeblik og efter kort tid kom en meget sød tjener og viste os et bord til fire med den bemærkning fra tjeneren I har så meget at bære på, respekt. Vi var lidt i tvivl om hvad øl der var på hanerne så jeg gik op for at se øl udvalget, her blev jeg mødt af en ny tjener som spurte om hvad der fristede mig, jeg fortalte at der var et par stykker jeg ikke kendte så jeg fik en lille smagsprøve, god service. Vi bestilte to af deres burgers og en gang coleslaw og et par af deres store øl fra hanen. Maden kom og ved første øjekast virkede burgerne små men vi blev mætte nok fordi deres pommes frites var super den aften vi var der. Vi syntes der var en god stemning den aften vi var der, vi kommer gerne igen.

Tak, 510flemminga
Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Vi valgte at fejre fødselsdag på Prices diner i Lyngby fordi vi var vilde med deres diner i Tivoli - som var sæsonlukket i januar.

Indretning og menukort var lige som det sku være, men stedet er fuldstændigt blottet for varme og stemning. Der var helt stille i lokalet og tjenerne gemte sig bag den store bardisk. Det tog en evighed at få mad og vi sku bede om vand tre gange før det kom.
Stedet har på ingen måde den charme og gode stemning som man forbinder med bdr Price og som de formår at skabe i Tivoli.

Tak, 1606signe
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte fish & chips med et glas vin. Modtagelsen var høflig omend langsommelig. Vi fik en plads i en bås - og så sad vi der og ventede...
Maden bestod af 2 stykker paneret og friturestegt fisk. Overfladen var meget mørk og fisken overstegt. Den var tør og kedelig. De tilhørende chips var bløde og ligeledes kedelige. Prisen på 145 kr pr portion, skulle have rækket til en ordentlig tilberedning - med det var ikke tilfældet. Vi gjorde opmærksom på vor utilfredshed og beskeden gik videre til køkkenet - med ingen reaktion. De var sikkert ligeglade!
Aldrig med Brd. Price, så hellere en grillbar på Vesterbro.

Tak, Tvin
Anmeldt 20. december 2019 fra mobile enheder

En god oplevelse, hyggelig indretning, sødt og smilende personale med god betjening

Fik spareribs de bedste jeg har fået kødet gled fra knoglerne har ikke fået så møre ribs førhen og konen fil en burger med fritter

Deres limonade var god sagde konen og alting smagte godt så kun prisen vs. Andre steder med samme kvalitet holder det fra en 5 stjerne oplevelse

Dato for besøg: december 2019
Tak, TNL33

Rejsende, der kiggede på Prices Diner Lyngby, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Prices Diner Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!