“0 for service og 1 for. Maden”
Anmeldelse af Halifax Lyngby

Halifax Lyngby
Få mad leveret
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

0 ud af 5 på service som var ikke eksisterende.
Hvordan kan det tage 45 min at lave 2 burgere og vi har stadig ikke fået drikkevarer.

Tak, SuneS17

Anmeldt 15. juni 2021

Vi spiste hos Halifax en aften, ved en 20 tiden. Det var en sjov oplevelse med "igloerne" der er sat op. Kreativt og smart påfund!
Da vi kom sent, var der en del ting de var løbet tør for. Sådan er det, det var selvfølgelig fint. Men der var også lidt rod med bestillingerne, der blev bestilt to forskellige milkshakes, men vi fik to af de samme. Fejlen blev der dog hurtigt rettet op på og vi fik lov at beholde begge milkshakes. Noget andet blev bestilt, hvortil de fandt ud af at de heller ikke lige havde tingene til at lave dette. Der var uden tvivl en del forvirring på denne aften. Til sidst fik vi også en kvittering hvor både milkshake og en drink vi ikke havde fået, da de manglede jordbær stod på. Igen blev dette selvfølgelig rettet med det samme.
Hele vejen igennem var personalet sødt og imødekommende og maden smagte rigtig fint. Desværre trækker hele forvirringen omkring manglende ingredienser, regninger og en drinkbestillingen der skulle laves om tre gange en smule ned, deraf de tre stjerner.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, majabF7196QU
Anmeldt 7. juni 2021

Dårlig og langsom betjening . Da jeg skulle betale , blev jeg bedt om at gå ind i butikken efter mine bytte penge , fordi tjeneren ikke ville gå 2 gange

Dato for besøg: juni 2021
Tak, erlings862
Anmeldt 3. maj 2021 fra mobile enheder

I disse corona tider anbefales det at holde sig i en social boble. Det lader sig fint gøre i Halifax's iglo lignede telte af klar plast uden for selve restauranten. Og det er egentligt ret hyggeligt i den opvarmede boble.
Vi valgte at smage den "Mandalay" burger, som der blev annonceret for på bordet. Det var en kyllingeburger, friturestegt og med velsmagende friske grøntsager og dejlig dressing. Hertil fik vi de lækreste fritter af sød kartoffel.
Bestilling og betaling gik smertefrit med mobilen. Man skulle blot skanner QR-koden på skiltet på bordet.
Alt i alt en god oplevelse.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, 414janb
Anmeldt 1. november 2020 fra mobile enheder

Saftig burger og spænde salat. Meget veltillavet og smagfuldt og så kan man få deres egen øl som fadøl,den er god. Maden var frisk og det en sjovt at kombinere bøf med bolle og tilbehør.

Dato for besøg: november 2020
Tak, kfxkongen

Rejsende, der kiggede på Halifax Lyngby, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Halifax Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!