“dårligt og dyrt”

Raadvad Kro
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: På Raadvad Kro fra 1861 bliver du budt velkommen i en lille idyllisk lomme midt i det smukke Jægersborg Skovdistrikt - lige op af Dyrehaven kun 15 minutter nord for København.
Anmeldt 7. juli 2020

Jeg var på Rådvad Kro d.7.7. 2020 for at få noget at spise. Man sagde at man godt kunne frembringe en ret uden kød. Det blev til en "vegetarbøf" lavet af perlebyg (underlig betegnelse) med et par få grøntsager til. Hele retten smagte af absolut INGENTING. Den såkaldte "bøf" havde man glemt at krydre så det var som at stikke tungen ud ad vinduet. Den mandlig tjener var arrogant og ganske uinteresseret i sit arbejde. På et tidspunkt kom han midt i det hele med en nota -uden at vi havde bedt om en regning. Af denne fremgik det at man havde taget 49 kr. for en kande vand og 249 kr. for den nævnte ganske solitære "bøf" .....uden hverken salt eller peber.
Man havde fået bedre mad og en meget bedre betjening på en Mc Donald's restaurant til en langt lavere pris.
Konklusion: Aldrig mere på Rådvad Kro -ligger den aldrig så smukt i skoven

1  Tak, 933svenj

Anmeldt 12. juni 2020

En udsat downtowndeal blev indløst. 3 retters rigtig god mad + appetizer + prædesert. Fantastiske omgivelser ved den gamle knivfabrik og søen. Kommer der helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mikaelh2013
Anmeldt 16. marts 2020 fra mobile enheder

Eftermiddagskaffe og kage i solen i en speciel tid. Vi gik en lang tur i Dyrehaven i lørdags og skuttede af, efter megen overvejelse, med kaffe og kage udenfor på Raadvad Kro. Vi sad med behørig afstand imellem alle gæsterne udenfor i solen. Der var en alvorlig stemning afledt af Corona udbruddet. Måske var det forkert at kigge forbi kroen - men det var en fin oplevelse.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 717henriks
Anmeldt 12. marts 2020

Vi var to par til en dejlig tre retters menu. Først en fiskesuppe med kulmule og grønsager, dernæst svinemørbrad med pommes Anna, grønsager og glace, og tilsidst en skøn chokolade/is dessert. Virkelig god service og fin stemning i restauranten. Vi og vores venner kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, hellehedek
Anmeldt 21. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlige, lyse lokaler med en pragtfuld udsigt. Sød og venlig betjening og lækre kager til eftermiddagskaffen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, mogensen2018

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!