“sløv betjening og forskruet mad”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Bidrager på niveau 6
485 anmeldelser
147 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 113 nyttige stemmer
“sløv betjening og forskruet mad”
Anmeldt 17. marts 2017 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til en spotdealmiddag med 3 retter, men blev noget skuffet. Betjeningen var utrolig sløv : vi ventede 30 minutter mellem hver ret og maden levede ikke op til vore forventninger : underligt tilbehør til hovedretten med en så kraftig sauce,så jeg vågnede med tørst om natten.øllebrødsis som dessert virkede også forskruet.

Besøgte stedet Marts 2017

13 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Fremragende mad”
Anmeldt 13. marts 2017

Vi har besøgt Raadvad kro igen i marts 2017 og besøget var igen en fremragende oplevelse. Udsøgt menu og spændende vinmenu. Servicen var som altid perfekt og vi nyder at komme på denne restaurant.

• Besøgte stedet Marts 2017
Tak, hellehedek
København, Danmark
Bidrager på niveau 4
36 anmeldelser
30 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Idyllisk beliggenhed, jævn til fremragende mad”
Anmeldt 26. februar 2017

Vi var tre personer til en let frokost: Fik omelet med kartofler som var OK men lidt for uambitiøs til 125 kr. Fiskefrikadellerne var ligeledes gode uden at være fantastiske - det var den tilhørende hjemmelavede remoulade tilgengæld. Den bedste (og billigste) ret var dog helt klart koldrøget sild, sart, saftig, frisk, let røget. (Derfor giver jeg generøse 4 stjerner) Desserten var på det jævne: en halvflydende chokoladeis med noget kiksværk, fashionabel rød skovsyre, og nogle ikke særlig blodige blodappelsiner. Brødet var OK, men ville også have været godt hvis smørret havde været tempereret og ikke køleskabskold. God fadøl fra Skovlyst. Betjeningen var lidt uerfarne. Lokalet er flot lyst og med en vidunderlig udsigt. Et godt sted at spise frokost til en skovtur.

• Besøgte stedet Februar 2017
1 Tak, RejseMinde
Stenløse, Frederiksborg, Denmark
Bidrager på niveau 4
29 anmeldelser
18 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Lækker brunch søndag formiddag”
Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Endnu et skønt besøg på Rådvad Kro, hvor der bliver kræset om gæsterne på den gode måde.
Mange lækre retter af yderst veltillavet mad, og man skal ikke være bange for at gå sulten fra bordet.
Eneste, hvis man da skal komme med et lille hvisk i øret til folkene bag kroen, lille bitte minus.... jeres minisnegl som afslutning på en yderst lækker brunch kunne godt have smagt af lidt mere - til gengæld er det både modigt og godt at der er skåret meget af saltet væk fra f.eks. smør, så man selv kan justere :-)
Tak for mad, vi kommer gerne igen, igen ;-)

Besøgte stedet Februar 2017
Tak, Bo O
Bidrager på niveau 6
122 anmeldelser
46 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Dejligt sted med god mad og betjening”
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Besøgte Rådvad Kro en lørdag aften sammen med et andet par. Blev mødt af en låst hoveddør.....opdagede, at vi skulle ind fra bagsiden af kroen....øvvv. NB? Sæt en seddel på døren...tak. Nå..men vi kom da ind og blev budt velkommen og blev anvist bord. Fik en tre retters menu, vin, vand, kaffe og lidt sødt. Alt var pænt tilberedt, anrettet, serveret og smagte godt. Vi kommer gerne igen.

Besøgte stedet Februar 2017
1 Tak, Søren D

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!