“Idyllisk beliggenhed, jævn til fremragende mad”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Bidrager på niveau 4
36 anmeldelser
30 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Idyllisk beliggenhed, jævn til fremragende mad”
Anmeldt 26. februar 2017

Vi var tre personer til en let frokost: Fik omelet med kartofler som var OK men lidt for uambitiøs til 125 kr. Fiskefrikadellerne var ligeledes gode uden at være fantastiske - det var den tilhørende hjemmelavede remoulade tilgengæld. Den bedste (og billigste) ret var dog helt klart koldrøget sild, sart, saftig, frisk, let røget. (Derfor giver jeg generøse 4 stjerner) Desserten var på det jævne: en halvflydende chokoladeis med noget kiksværk, fashionabel rød skovsyre, og nogle ikke særlig blodige blodappelsiner. Brødet var OK, men ville også have været godt hvis smørret havde været tempereret og ikke køleskabskold. God fadøl fra Skovlyst. Betjeningen var lidt uerfarne. Lokalet er flot lyst og med en vidunderlig udsigt. Et godt sted at spise frokost til en skovtur.

• Besøgte stedet Februar 2017

Bidrager på niveau 4
29 anmeldelser
18 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Lækker brunch søndag formiddag”
Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Endnu et skønt besøg på Rådvad Kro, hvor der bliver kræset om gæsterne på den gode måde.
Mange lækre retter af yderst veltillavet mad, og man skal ikke være bange for at gå sulten fra bordet.
Eneste, hvis man da skal komme med et lille hvisk i øret til folkene bag kroen, lille bitte minus.... jeres minisnegl som afslutning på en yderst lækker brunch kunne godt have smagt af lidt mere - til gengæld er det både modigt og godt at der er skåret meget af saltet væk fra f.eks. smør, så man selv kan justere :-)
Tak for mad, vi kommer gerne igen, igen ;-)

Tak, Bo O
Bidrager på niveau 6
122 anmeldelser
46 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Dejligt sted med god mad og betjening”
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Besøgte Rådvad Kro en lørdag aften sammen med et andet par. Blev mødt af en låst hoveddør.....opdagede, at vi skulle ind fra bagsiden af kroen....øvvv. NB? Sæt en seddel på døren...tak. Nå..men vi kom da ind og blev budt velkommen og blev anvist bord. Fik en tre retters menu, vin, vand, kaffe og lidt sødt. Alt var pænt tilberedt, anrettet, serveret og smagte godt. Vi kommer gerne igen.

1 Tak, Søren D
Holte, Danmark
Bidrager på niveau 6
128 anmeldelser
85 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nyttige stemmer
“Levede ikke helt op til forventningerne”
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

...måske har forventningerne bare været for store. Raadvad Kro har altid stået højt på min liste over attraktive steder.
Omgivelserne er naturskønne, kroen er indrettet respektfyldt og tjenerne er smilende og meget serviceminded.
Vi fik en tre-retters menu som så meget lækker og indbydende ud. Desværre kunne smagen ikke måle sig med, hvor lækkert det så ud.
Derfor kun 3 stjerner

2 Tak, Duedam
Bidrager på niveau 5
98 anmeldelser
47 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Dejlig hyggelig oplevelse”
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt sted i hyggelige omgivelser omgivet af fantastisk natur. Skøn mad, som levede op til forventningerne og super fin betjening.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, Michael T

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!