“Lækker brunch søndag formiddag”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Raadvad Kro
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 20. februar 2017 fra mobile enheder

Endnu et skønt besøg på Rådvad Kro, hvor der bliver kræset om gæsterne på den gode måde.
Mange lækre retter af yderst veltillavet mad, og man skal ikke være bange for at gå sulten fra bordet.
Eneste, hvis man da skal komme med et lille hvisk i øret til folkene bag kroen, lille bitte minus.... jeres minisnegl som afslutning på en yderst lækker brunch kunne godt have smagt af lidt mere - til gengæld er det både modigt og godt at der er skåret meget af saltet væk fra f.eks. smør, så man selv kan justere :-)
Tak for mad, vi kommer gerne igen, igen ;-)

Tak, Bo O

Anmeldt for 19. februar 2017 fra mobile enheder

Besøgte Rådvad Kro en lørdag aften sammen med et andet par. Blev mødt af en låst hoveddør.....opdagede, at vi skulle ind fra bagsiden af kroen....øvvv. NB? Sæt en seddel på døren...tak. Nå..men vi kom da ind og blev budt velkommen og blev anvist bord. Fik en tre retters menu, vin, vand, kaffe og lidt sødt. Alt var pænt tilberedt, anrettet, serveret og smagte godt. Vi kommer gerne igen.

1  Tak, Søren D
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

...måske har forventningerne bare været for store. Raadvad Kro har altid stået højt på min liste over attraktive steder.
Omgivelserne er naturskønne, kroen er indrettet respektfyldt og tjenerne er smilende og meget serviceminded.
Vi fik en tre-retters menu som så meget lækker og indbydende ud. Desværre kunne smagen ikke måle sig med, hvor lækkert det så ud.
Derfor kun 3 stjerner

2  Tak, Duedam
Anmeldt for 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt sted i hyggelige omgivelser omgivet af fantastisk natur. Skøn mad, som levede op til forventningerne og super fin betjening.

Tak, Michael T
Anmeldt for 3. januar 2017 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig treretters menu bestående af skaldyrsmarineret rødspætte, kalveculotte med diverse spændende tilbehør efterfulgt af To desserter. Den første var en lille bøgeispind og derefter dejlig is med pærer og noget forskelligt kage og sauce. Før maden kom på bordet fik vi det dejligste varme hjemmebagte brød med rigeligt smør i 2 skåle. Den ene smør var iblandet røget marv. Tag den!Alt var simpelthen så lækkert og indbydende at se på og spise. Serveringspersonalet var dygtige og meget imødekommende. Priserne er også ok. Vi forlod stedet glade og mætte i vished om at vi vil anbefale stedet til andre. Topklasse.

Tak, rejsefeberens

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!