“Levede ikke helt op til forventningerne”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Raadvad Kro
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

...måske har forventningerne bare været for store. Raadvad Kro har altid stået højt på min liste over attraktive steder.
Omgivelserne er naturskønne, kroen er indrettet respektfyldt og tjenerne er smilende og meget serviceminded.
Vi fik en tre-retters menu som så meget lækker og indbydende ud. Desværre kunne smagen ikke måle sig med, hvor lækkert det så ud.
Derfor kun 3 stjerner

2  Tak, Duedam

Anmeldt for 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt sted i hyggelige omgivelser omgivet af fantastisk natur. Skøn mad, som levede op til forventningerne og super fin betjening.

Tak, Michael T
Anmeldt for 3. januar 2017 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig treretters menu bestående af skaldyrsmarineret rødspætte, kalveculotte med diverse spændende tilbehør efterfulgt af To desserter. Den første var en lille bøgeispind og derefter dejlig is med pærer og noget forskelligt kage og sauce. Før maden kom på bordet fik vi det dejligste varme hjemmebagte brød med rigeligt smør i 2 skåle. Den ene smør var iblandet røget marv. Tag den!Alt var simpelthen så lækkert og indbydende at se på og spise. Serveringspersonalet var dygtige og meget imødekommende. Priserne er også ok. Vi forlod stedet glade og mætte i vished om at vi vil anbefale stedet til andre. Topklasse.

Tak, rejsefeberens
Anmeldt for 19. december 2016

Hyggelig atmosfære, dejlige naturskønne omgivelser, tæt på skov og en rigtig hyggelig sø, midt i en gammel "landsby" og god mad.

Tak, Flemming Werner J
Anmeldt for 18. december 2016 fra mobile enheder

Du kører ikke bare forbi Raadvad, som ligger idyllisk i skoven.
Du kører til Raadvad Kro simpelthen for at få en mad oplevelse.
Og det fik vi.
Vi overgav os fra starten. Køkkenet skulle sammensætte 3 retters menu & tjeneren valgte vintage champagne til at starte med og fantastisk rødvin.
Himmelsk.
Glem slanke kur.

Tak, Mark Z

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!