“Levede ikke helt op til forventningerne”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Bidrager på niveau 6
128 anmeldelser
85 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nyttige stemmer
“Levede ikke helt op til forventningerne”
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

...måske har forventningerne bare været for store. Raadvad Kro har altid stået højt på min liste over attraktive steder.
Omgivelserne er naturskønne, kroen er indrettet respektfyldt og tjenerne er smilende og meget serviceminded.
Vi fik en tre-retters menu som så meget lækker og indbydende ud. Desværre kunne smagen ikke måle sig med, hvor lækkert det så ud.
Derfor kun 3 stjerner

47 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Dejlig hyggelig oplevelse”
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt sted i hyggelige omgivelser omgivet af fantastisk natur. Skøn mad, som levede op til forventningerne og super fin betjening.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, Michael T
Bidrager på niveau 2
7 anmeldelser
3 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Superb”
Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig treretters menu bestående af skaldyrsmarineret rødspætte, kalveculotte med diverse spændende tilbehør efterfulgt af To desserter. Den første var en lille bøgeispind og derefter dejlig is med pærer og noget forskelligt kage og sauce. Før maden kom på bordet fik vi det dejligste varme hjemmebagte brød med rigeligt smør i 2 skåle. Den ene smør var iblandet røget marv. Tag den!Alt var simpelthen så lækkert og indbydende at se på og spise. Serveringspersonalet var dygtige og meget imødekommende. Priserne er også ok. Vi forlod stedet glade og mætte i vished om at vi vil anbefale stedet til andre. Topklasse.

Besøgte stedet Januar 2017
3 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Dejligt frokostarrangement.”
Anmeldt 19. december 2016

Hyggelig atmosfære, dejlige naturskønne omgivelser, tæt på skov og en rigtig hyggelig sø, midt i en gammel "landsby" og god mad.

• Besøgte stedet December 2016
Tak, Flemming Werner J
Bidrager på niveau 5
67 anmeldelser
36 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 30 nyttige stemmer
“Mad i verdensklasse”
Anmeldt 18. december 2016 fra mobile enheder

Du kører ikke bare forbi Raadvad, som ligger idyllisk i skoven.
Du kører til Raadvad Kro simpelthen for at få en mad oplevelse.
Og det fik vi.
Vi overgav os fra starten. Køkkenet skulle sammensætte 3 retters menu & tjeneren valgte vintage champagne til at starte med og fantastisk rødvin.
Himmelsk.
Glem slanke kur.

Besøgte stedet December 2016
Tak, Mark Z

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!