“Dejligt frokostarrangement.”

Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 19. december 2016

Hyggelig atmosfære, dejlige naturskønne omgivelser, tæt på skov og en rigtig hyggelig sø, midt i en gammel "landsby" og god mad.

Tak, Flemming Werner J

Anmeldt for 18. december 2016 fra mobile enheder

Du kører ikke bare forbi Raadvad, som ligger idyllisk i skoven.
Du kører til Raadvad Kro simpelthen for at få en mad oplevelse.
Og det fik vi.
Vi overgav os fra starten. Køkkenet skulle sammensætte 3 retters menu & tjeneren valgte vintage champagne til at starte med og fantastisk rødvin.
Himmelsk.
Glem slanke kur.

Tak, Mark Z
Anmeldt for 18. november 2016

Vi fejrede fødselsdag for 50 mennesker til frokost og det var en skøn oplevelse. Køkkenet på Raadvad kro kan noget særligt og vi nød alle dagen i fulde drag. Maden var fuldstændig suveræn og alle gæster roste frokosten samt det herlige personale.

1  Tak, hellehedek
Anmeldt for 16. november 2016 fra mobile enheder

Fik deres treretters menu med lakse mousse til forret hvilket var rigtig godt og flot anrettet.
Så fik vi torsk med rødbeder hvilket også var godt, så det kan anbefales.
Deres kuvertbrød var super lækkert med hjemmerørt smør, som dog ikke var noget særligt i min verden.
Hyggelig atmosfære med ild i brændeovnen og god akustik i rummet.
Høflig og professionel betjening.

Tak, Heidi M
Anmeldt for 1. november 2016 fra mobile enheder

Tæt på København men alligevel langt væk fra det hele. Dejlig mad til meget rimelige priser (specielt hvis man køber gennem de lejlighedsvise tilbud på spotdeal). Ideelt som kombineret spise- og gå-tur-oplevelse, da restauranten ligger lige op ad Dyrehaven.

Tak, Jens Ulrik Hvid... A

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!