“vidunderlig mad i herlige omgivelser”
Anmeldelse af Raadvad Kro

Raadvad Kro
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 18. november 2016

Vi fejrede fødselsdag for 50 mennesker til frokost og det var en skøn oplevelse. Køkkenet på Raadvad kro kan noget særligt og vi nød alle dagen i fulde drag. Maden var fuldstændig suveræn og alle gæster roste frokosten samt det herlige personale.

1  Tak, hellehedek

Anmeldt for 16. november 2016 fra mobile enheder

Fik deres treretters menu med lakse mousse til forret hvilket var rigtig godt og flot anrettet.
Så fik vi torsk med rødbeder hvilket også var godt, så det kan anbefales.
Deres kuvertbrød var super lækkert med hjemmerørt smør, som dog ikke var noget særligt i min verden.
Hyggelig atmosfære med ild i brændeovnen og god akustik i rummet.
Høflig og professionel betjening.

Tak, Heidi M
Anmeldt for 1. november 2016 fra mobile enheder

Tæt på København men alligevel langt væk fra det hele. Dejlig mad til meget rimelige priser (specielt hvis man køber gennem de lejlighedsvise tilbud på spotdeal). Ideelt som kombineret spise- og gå-tur-oplevelse, da restauranten ligger lige op ad Dyrehaven.

Tak, Jens Ulrik Hvid... A
Anmeldt for 30. oktober 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted flot udsigt god atmosfære. God smag men betjeningen var meget opdelt så nogle tjenere havde travle eller var uopmærksomme på os som sad og ventede længe på at kunne bestille.... og fik allernådigst lov at bestille da de var tæt på at lukke for bestillinger kl lidt i 16 nok kun fordi vi havde ventet længe.

Tak, Allan N
Anmeldt for 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, god mad, venlig betjening og god udsigt samt skøn tur i skoven efter maden. vi kommer igen

Tak, knis

Rejsende, der kiggede på Raadvad Kro, kiggede også på

Skodsborg, Rudersdal

Har du været i Raadvad Kro? Fortæl om dine oplevelser!