“Prisen skudt i vejret ”
Anmeldelse af Parma & Pasta Lyngby

Parma & Pasta Lyngby
Anmeldt 6. oktober 2023

Min mand og jeg har spist meget på Parma og pasta og har altid været tilfreds. En dag vil jeg nyde et glas presseco efter et par timer i lyngby centret inden jeg skal hjem. 105 kr for et lille bitte glas, 3 tåre og det var drukket. Jeg har altid givet ca 70 kr for samme glas. Ved godt at tingene stiger men at sige over 30 kr for et lille bitte glas preseco er lige i overkanten. Jeg gik til et andet sted i lyngby og gav 65 kr..

Dato for besøg: oktober 2023
1  Tak, Lone1111

Anmeldt 13. februar 2023 fra mobile enheder

Vi fik alacarte mad. Fin kvalitet. Dejlige omgivelser. Kvantitet lidt i underkanten. Fin pris. Søn og svigerdatter spiste begge fisk og blev syge dagen efter med maveonde.

Kan godt anbefales.

Dato for besøg: februar 2023
1  Tak, Arne-Vekso
Anmeldt 7. januar 2023 fra mobile enheder

Er du i nærheden af Lyngby, og frokostsulten, “Pasta & Parma” it is..!
Leverer altid udsøgt og velsmagende pastaretter og charcuteri, fulgt af en glas god vin eller italiensk øl, afsluttende med fabelagtig kaffe. Glemmer helt man sidder i et storcenter og/eller er slæbt af fruen/familien på shopping :)
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: januar 2023
Tak, B44PXthomash
Anmeldt 5. januar 2023

Jeg har spist pasta mange steder i verden, men Pasta4U i Lyngby´s pastaretter er en helt fantastisk lækker oplevelse som virkelig smager.
Dertil kommer super kundevenlig betjening.

En rigtig god oplevelse, som jeg hermed varmt anbefaler.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, frankbV9243NN
Anmeldt 18. februar 2022

Elendig, kaotisk og ubegavet kundeservice. Den ansatte stopper op i processen med at færdiggøre min bestilling for at tage imod bestilling fra nye kunder, der står bagved. Jeg gør indvendinger og han svarer, at han ikke vil lade dem bagved vente. Han har åbenbart ikke noget problem med at lade mig vente. Den ansatte bør tage et kursus i elementær kundeservice.

Dato for besøg: februar 2022
2  Tak, Isoldeogtristan

Rejsende, der kiggede på Parma & Pasta Lyngby, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Parma & Pasta Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!