“One of a kind”

Ali Barbour's Cave Restaurant
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 24. oktober 2017

Besøgte stedet med familien og det var en smuk oplevelse. Restaurant er placeret i en udtørret drypstenshule og meget hyggelig og gennemført. Vores bord var placeret et sted hvor der var åbent til himlen og det kunne ikke være bedre placering.
Vi fik blandt andet grillet hummer og piratfisk.

Dato for besøg: november 2016
Tak, phillT3508OT

Anmeldt 28. marts 2017

Besøgte restauranten en aften. Beliggende i ganle klippehuler emd udsigt til stjerneklar himmer. God service og mad.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, sol2pdv
Anmeldt 23. marts 2017

Det var en rigtig god oplevelse hele vejen igemmen, vinen den rigtige temperatur maden helt fantastisk og ikke minst personalet og omgivelserne, vi hade en fantastisk aften som vi sent ville glemme vi nød det, det er en af de oplevelser man ikke må gå forbi.
Sjældent har vi fået så lækker kød det var som smør de rigtige ting til også, vi glemte helt vi sad i en hule i Afrika

Dato for besøg: februar 2017
Tak, egon370
Anmeldt 3. marts 2017

Helt fantastisk sted, oser af hygge og anderledeshed. Jeg fik noget fantastisk mørt oksekød, og min kæreste fik noget godt kyllingekød. Det var billigt, kontra andre steder. Husk at der nok skal bestilles bord. Det fik vi vores hotel til. Der kommer jeg helt sikkert igen

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Sunshine378694
Anmeldt 21. december 2016

Fik surf and turf og cappacio. Alt maden var enormt lækkert. Hvis man vil forkæle sig selv og spise i fantastiske omgivelser under jorden med kig til stjernerne, kan dette sted klart anbefales!

Dato for besøg: august 2016
Tak, Mette R

Rejsende, der kiggede på Ali Barbour's Cave Restaurant, kiggede også på

Har du været i Ali Barbour's Cave Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!