Birgitte K
Nykøbing Mors, Danmark

Hyggeligt familie hotel med top service

Anmeldelse af Sunny Garden Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. okt. 2023fra mobile enheder
Fantastisk dejligt lille hotel. Dejlig atmosfære, skøn lille pool område. Super flotte værelser. Rent og pænt over alt.
Lille buffet med græsk mad. Lækkert og frisklavet.
Venlig og meget imødekommende ejere og personale. Altid klar med et smil.
Dato for ophold: oktober 2023
Værelsestip: Lej en bil og udforsk øen på egen hånd.
Problemer med denne anmeldelse?
Swimming pool - night view
2.186 kr.
    671 kr.
    750 kr.
1.4 km fra Sunny Garden Hotel
Pool
Vis flere hoteller i Tsilivi (Planos)
Anmeldt d. 6. september 2023

Vi er lige kommet hjem fra dette dejlige hotel. Da vi ankom stod Yannis og Angelica, klar til og tage imod os. Vi følte os strakt velkommen.
Hotellet er et lille og dejligt hotel, hvor alle vil gøre ens ophold perfekt.
Maden var fin, altid frisk, og ikke for meget og vælge imellem, så der altid var noget man kunne lide.
I baren var der flaskeøl, og skulle man have en cocktail, blev den lavet af Yannis. De kostede kun 5€ stykket.
Dette er et hotel, vi helt sikkert venter tilbage til. Stiller og rolig, dejlige værelser. 200 meter til strand og 500 til byen.

Værelsestip: Skal man have hjælp, er de meget hjælpsomme i receptionen.
Dato for ophold: august 2023
Tak, henrikp833
Anmeldt d. 20. august 2023

Vi havde 14 dage på dette skønne hotel, hvor omgivelserne og personalet var helt i top. De eneste ting vi kan sætte en finger på, er maden som var enormt ensartet og med stor mangel på fornyelse samt at sodavand er KOMPLET uden brus, da det er lavet på regnvand.
Derudover har vi haft en fantastisk oplevelse, og hotelmanageren er yderst servicemindet og god til at finde tilbud på udflugter og er altid klar med gode råd.

Men forvent at du er nødt til at gå ud og spise i byen, selvom du har all inklusive, hvis du vil smage græsk mad og samtidig at Pepsi og Coca cola produkter ikke er inkluderet i all inklusive. (Kan dog købes i supermarkederne og kommes i køleskabet på de yderst attraktive værelser.

Dato for ophold: august 2023
Tak, Daniel J
Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Virkelig behageligt og roligt hotel som er i den mindre skala af størrelse, men det er passende og man får en personlig betjening.
Tak til Yiannis og Co. for en dejlig uge med lækre nye værelser, god pool, god mad og en god bar og service!

Hotellet ligger rigtig fint og lidt tilbagetrukket i Tsilivi med få minutters gang til lækker sandstrand med bar, solsenge og sjov vandsport.

Zakynthos er en behagelig og rolig ø at besøge uden voldsom trafik med virkelig flotte bjergveje og hårnåle sving.

Personalet var gode til at vejlede om steder og ture, samt firmaer man skulle vælge .

Tak

- Peder

Dato for ophold: september 2021
Tak, 586pederm
Anmeldt d. 3. november 2019

Smukt værelse, fantastisk personale, men all inclusive skal man huske er en begrænset all inclusive, så udvalget er begrænset, men det mad der er, er meget lækkert og veltilberedt.
Der var lidt problemer med nogle unge mennesker der overtog poolen med høj musik og træls adfærd, dette stoppede Yiannis normalt, problemet opstod da han pga personlige årsager var nødt til at tage fri og de unge mennesker ikke blev stoppet.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Sisse-Mie v
Anmeldt d. 30. september 2019

Søde værter og god beliggenhed af hotellet i rolige omgivelser, ikke megen larm fra gaden. Når det så er sagt var hotellet fyldt med fulde polakker. De drak 24/7. Røg i poolen og drak alkohol i poolen, uden konsekvenser. Spillede højt musik. De stillede glas op langs kanten på poolen. De sidste 2 dage var vi ved stranden, da vi ikke kunne holde det ud. vil absolut ikke anbefale hotellet til børnefamilier. Det burde kun være et morgenmadshotel. Maden var kold, allerede 15 minutter efter det blev sat ind. Vi har 8 danske gæster på hotellet, vi rejste ikke sammen, men vi var enige om, at det var sjusk, måske de var trætte her sidst på sæsonen.

Værelsestip: Vælg de nyrenoverede værelser, det er luksus
Dato for ophold: september 2019
Tak, bsma383