“Lækker traditionel mad”

Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 23. august 2020

Jeg har besøgt restauranten mange gange og ikke en har skuffet. Det er lækker, frisk og indbydende mad der bliver serveret af et serviceminded team og så er der rigeligt af det. Dejlig atmosfære, gode priser og hurtig servering. Jeg kan kun anbefale at spise der - og så laver de verdens bedste banoffee pie!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Sophiekoudal

Anmeldt 1. august 2019 fra mobile enheder

Gennemsnitlig græsk oplevelse , vi fik greek meze (der godt kunne have været serveret varmere)
Det kan godt være vi ‘ramte rush-hour’ på restauranten, meeeen vi ventede alt for længe på maden og opmærksomheden hos tjenerne var også noget mangelfuld undervejs...
Kokken var forbi bordet, fik feedback så restauranten kan gøre det bedre næste gang

Dato for besøg: august 2019
Tak, Soelvraeven
Anmeldt 20. juni 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad, perfekt betjening - især tjeneren Kondi. Han havde altid et smil på læben og smadder flink.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, mariannehervig
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

God mad og god betjening lige som det skal være.
Stort udvalg både til middag og aften, centralt placeret.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 726henning_
Anmeldt 10. september 2012

Vi fik alle meget lækre og velsmagende retter. Tzatzikien var rigtig god. Og det gjorde et godt indtryk, at kokken kom ud og hilste på, da vi havde spist. Sammen med regningen fik vi serveret den lækreste cheesecake-dessert samt en panna cotta
:-)

Dato for besøg: september 2012
Tak, LoneR511

Rejsende, der kiggede på Calypso Restaurant, kiggede også på

Tsilivi (Planos), Zakynthos

Har du været i Calypso Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!