“Rigtig hyggeligt sted med venlig betjening og lækkert mad til billige priser”
Anmeldelse af Bosko's Dalmacija

Bosko's Dalmacija
Anmeldt 20. september 2020

Vi fik serveret gratis lækker salat til forret - og derefter en rigtig dejlig græsk bøf med tilbehør. Rigtig hurtig og venlig betjening. Vi blev også tilbudt en gratis ouzo. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, BentheMDR

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad til rimelige penge. Venlig og hurtig betjening. Kan anbefale fiskefilet med kartofler og også wienerschnitzel er rigtig velsmagende. Maden serveres i store portioner. Ligger tæt ved Fleggaard Harislee.

Tak, BrittaDenmark
Anmeldt 21. december 2019

Vi oplevede god betjening og overraskende god mad for et sted med beliggenhed midt mellem grænsebutikker og industri. Her kommer vi bestemt tilbage!

Dato for besøg: december 2019
Tak, JeanetteLyng
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Var på vej hjem fra grænse handel og fandt dette sted ved en tilfældighed
Dejlig mad i hyggelige omgivelser, og er vejret til det er der også en stor terrasse hvor mad og drikke kan nydes.
Prisen er meget rimelig, betjeningen er i top. Der tales også dansk
Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Putteogme
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Bare for at få en bid mad efter handlen, gik vi lige over gaden. Det var det bestemt værd. Dejligt kød, godt tilbehør og venlig betjening. Her kommer jeg gerne igen

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KarinaPoulsen

Rejsende, der kiggede på Bosko's Dalmacija, kiggede også på

Harrislee, Slesvig-Holsten

Har du været i Bosko's Dalmacija? Fortæl om dine oplevelser!