Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankommer kl. 15.00 til indtjekning og får et værelse ovre i den gule bygning på 1 sal.
Da vi træder ind i den gule bygning lugter der allerede meget "tæt og indelukket".
1. salen lugter råddent/sure tæer og Ligeledes vores værelse. Der var sorte hår på badeværelset, og i sovesofaen (som heller ikke var redt op til vores børn).
Bag sofaen lå der gammelt snavs, slik osv.
Det langhåret tæppe tør jeg ikke tænke på hvad kunne indeholde.
Vi luftede ud med det samme og gik i poolen og tænkte det var bedre derefter. Men nej.
Vi bad om et andet værelse, og kom så forsat i den gule bygning på anden sal. Her var lugt neutralt, men forsat lange sorte hår på badeværelset.

Gode senge.
Pool området ok, men vi havde regnet med mere. Der var ikke rigtigt nogle aktiviteter til børnene.
Maden var ikke noget særligt, smagløst men blev præsenteret flot og fint.

Vi valgte at afkorte vores besøg og fik pengene retur for den sidste dag.

Vi kommer helt sikkert ikke igen, og vil ikke anbefale et ophold her.

Tak, Jansen91
Anmeldt d. 6. august 2020

var igen på miniferie på dette gode hotel, som sædvanlig et godt værelse, flinkt personale, men maden bliver da ringere og ringere for hver gang, der var slet ikke det udvalg af morgenmad som tidligere og aftenmenuen var igen gået et skridt nedad, håber da ikke at det bliver ved med at gå den vej

Tak, Hermand F
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankom søndag eftermiddag til hotellet, blev venligt modtaget.
Opholdet var med to retters aftensmad. Maden var veltillavet og rigelige portioner, virkelig lækkert.
Wellness var, i forhold til sidst vi besøgte stedet, blevet bedre med hensyn til Spa og pool. Vandet var blevet varmere, dog ikke subtropiske temperaturer, men dog acceptabelt.
Vi vender gerne tilbage til Hotel des Nordens.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, j_rgenc138
Anmeldt d. 2. august 2020

Et ok ophold

Vejret var skønt, så dagene blev brugt ved poolen, som er opvarmet. Et stort plus
Hotellet ligger tæt på Flensborg, og motorvejen og er nem at komme til.
I forhold til dk standart vil jeg dog ikke betegne det som 4* hvis vi sammenligner med andre ophold vi har været på. Jeg vil sige måske et 3 stjernet Max!

Dette skyldes bla:

Ved ankomst var værelset ikke klar, da de var igang med rengøring, hvilket var okay. Vi fik tilbudt kaffe mens vi ventede, hvilket var fint.
Da vi kom til værelset var sengen ren og pæn, men resten kunne godt trænge til en god gang rengøring.
De giver et Velkomst brev hvor de informere om hvor god rengøring de har i forbindelse med Corona, at de gør ekstra rent osv... Men det er så ikke lige på vores værelse.
Der var bla tyk spindelvæv flere steder i loftet, og et tyk lag støv på listerne.
Der er også mug på gardinet i værelset.
Lørdag morgen sagde jeg det i receptionen inden vi havde fået gjort rent, at vi ikke synes det er okay især med tanke om Corona.
I receptionen ville hun give det videre, men virkede lidt ligeglad.
Jeg gik til poolen og tog en liggestol, og da min kæreste kom, gik jeg på værelset. Fra min kæreste er gået fra værelset og jeg gik derned er der gået max. 5-7min, men da jeg kom derned var der stillet en ny flaske vand og lagt et nyt gulv håndklæde, intet andet er sket!
Da vi til aften kom til værelset igen, hpbede vi naturligvis at de havde gjort rent.... Men neu, intet var sket, trods at jeg som sagt havde fortalt det. Det virker som om de er ligeglade.... Standarten var ikke ok.
Det kan man da ikke kalde rengøring.
Nu skriver hotellet sikkert at de beklager osv, men vi har informeret om det, og de har været bevidst herom, men ikke gjort noget. Det synes vi ikke er okay! Især med tanke på Corona og deres brev, det efterlever de i hvertfald ikke det de skriver...

Hotellet mangler bare det sidste for at være på toppen, men det virker ikke som om, at de gider.

Tak, SSW86
Anmeldt d. 1. august 2020

Maden var virkelig ringe. Der var intet udvalg og det var dårlig kvalitet! Her er ikke særlig hyggeligt og poolområdet er meget besværlig at komme ind og ud af med barnevogn. Til gengæld er børnene glade for poolen som er helt fin. Det er okay for et par dage, men jeg vil ikke anbefale stedet.

Tak, 670mettea