Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Lidt ældre hotel uden den store charme..... men, hvad de ikke havde i charme havde de i renlighed og Aqua. Dejligt pool område og skønne værelser. Personale flinke og noget humorforladte, men alt i alt ok. Maden kunne de godt havde gjort bedre, men det kunne være pga coronaen de havde det lidt svært. Men helt klart et hotel jeg kan anbefale med familien i en weekend.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, RejsePiraten
Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Valgte hotellet pga. Udendørs opvarmet pool og det skuffede ikke. Poolen var kæmpe og varmt. Kunne svømme ud indefra. Her var boblebad og saunaer.
Selve hotellet er ældre. Men rent og holdt. Værelserne var ok.
Venlig reception.
Fik pizza i baren om aftenen. De var rigtig gode. Drinks lidt dyre og tjeneren virkede irritabel og lettere arrogant.
Fik morgenplatte istedet for buffet grundet corona. Det var ganske fint.
Vi kommer helt klart igen en sommer pga. Pool området.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, StruerDanmark
Anmeldt d. 14. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel til prisen med venligt personale.Vores værelse virkede ny renoveret. Helt moderne og fint indrettet. Wellness området var ganske udmærket, dog ikke i luksus udgaven , som andre spa hoteller, men en stor og dejlig udendørs pool , som kan bruges i alt slags vejr , da det er opvarmet. Fint Boblebad. Sauna og dampbad var dog noget småt. Udendørs sauna krævede nøgenhed, så denne sprang vi over. Restauranten var rigtig hyggelig. Meget lækkert mad. Dog mini portioner mad,man knap blev mæt af. Hyggeligt bar område med virkelig god varm kakao og gode drinks. Fin morgen buffet. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 643camillae
Anmeldt d. 12. marts 2020

Fruens 70 års fødselsdag skulle fejres, valget faldt på hotel des Nordens, for vi havde for to år siden en skøn fest her, så valget var nemt.
Festen var med overnatning for de fleste gæster kom fra Nord- Vestsjælland og England. Nogle kom dagen før andre blev en dag mere, 3 dages fest.
Alle kom i skønne værelser.
Alle gæsterne kom ved ankomsten sendt med bussen til Flensborg banegård. Her fra gik vi en rundtur i de smalle gader, og så de smukke huse. Der er meget at se på i denne del af byen. Tog bussen tilbage fra busterminalen til hotellet, hvor der var kaffe parat.
Festen: Smukt dækket bord, en skøn mad i en mængde der var overvældende, vin, øl, dessert, kaffe spiritus mm. Alt blev serveret med en varme og et smil.
Alle vores gæster var glædeligt overrasket, og vil selv bruge hottelet i fremtiden.
Vi kan kun give vores bedste anbefalinger.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 1948madsen
Anmeldt d. 26. februar 2020

For 6. gang var vi på en overnatning med middag og morgenmad.
Som sædvanlig hyggeligt og afslappende, pænt og rent overalt, og venligt personale.
Fin anrettet 3-retters menu.
Vi kommer helt sikkert igen 7. gang.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, MichaelF4975