“Aftensmad”

Ristorante Pizzeria Pavarotti
nr. 22 af 68 Restauranter i Tønder
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 4. august 2020

Super søde og dejlig personale,mad i top kvalitet,kan kun anbefale stedet fornuftige priser ligeså

Tak, U3258FQjohnc

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Virkelige gode italienske pizza’er. 1 fik pasta med skaldyr, og den var også fortrinlig.
Fin tynd bund, bagt som den skal være med en Napolitiansk pizza, og god fyld der ikke oversvømmer pizza’en.

1  Tak, TroelsPB
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

God mad til rimelige priser. Den bedste Tiramisu i byen! Bestil et bord på forhånd for at være sikker på ikke at gå forgæves.

Tak, Kleintjem
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost buffet elendigt , alle pizzaer var kolde. Og der blev ikke fyldt op, på trods af at vi spurgte flere gange. Samt var der ikke det der stod på kortet.

Tak, F1805KTtinak
Anmeldt 15. juli 2020

Havde besluttet os til at spise her. Endte udenfor til at starte med, da der var fuldt hus en onsdag. Efter forretten var der blevet plads indenfor og vi kunne problemfrit rykke ind.
Bestilte en bruschetta forret, 2 calzone og en tagliatella. Forret fik vi inden for en rimelig ventetid og smagen var fremragende på de tre forskellige stykker.
Pastaen var mild med gode autentiske smage og af en rigtig god størrelse.
Calzonene smagte ligeså rigtig godt, selv om kanten måske kunne være en smule tyndere. Smagen af pizzadejen var der intet at udsætte på.
Fin betjening og en dejlig oplevelse.

1  Tak, HB327

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pizzeria Pavarotti, kiggede også på

Tønder, Sydjylland

Har du været i Ristorante Pizzeria Pavarotti? Fortæl om dine oplevelser!