“Tør burger og surt øl. ”
Anmeldelse af Café Victoria

Café Victoria
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer

En almindelig onsdag aften er der ikke meget at vælge imellem i Tønder. Pavarotti havde lukket (og der er det altid godt) så jeg endte på Café Vkcroria. Begrænset udvalg og valgte en burger. Da den kom var den tør, bøffen havde vist været stegt et par timer og derefter opvarmet, bacon var tørstegt uden smag og smagen i det hele taget kedelig. Pomfritterne var gode. Bestilte huset egen bryg Hr Jessen. Brygningen må været gået galt for smagen var sur og jeg endte med at bede om en standard IPA. Lokalerne er hyggelige, men maden er ikke noget at skrive hjem om. Men det er billigt.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Go50107309651

I løbet af fire dage spiste vi der to gange, og det levede op til vores forventninger. Første gang tapastallerken og anden valgte vi stjerneskud. Personalet var imødekommende, og da der var mange gæster måske for fortravlede. Kunne trænge til grundig rengøring.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 912hanner
Anmeldt 31. maj 2022

Vi havde bestilt mad (buffet) fra Café Victoria til vores årlige familiesommerhustur. Maden blev leveret til tiden - var virkelig flot anrettet, smagte helt fantastisk og der var rigelig med mad. Alt var veltilberedt og både børn og voksne var glade, tilfredse og mætte.
Stor anbefaling herfra

Dato for besøg: maj 2022
Tak, dortel743
Anmeldt 12. april 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt gammelt sted med charme og sjove detaljer. Tjenerne var måske ikke de bedste, men vi fik da vores bestilling afleveret og maden blev serveret. Ganske udemærket tilberedt fiske anretning, som vistnok skulle lige retten “Stjerneskud”.

Dato for besøg: december 2021
Tak, WilsonWeb-dk
Anmeldt 13. marts 2022

Godt og hyggeligt sted tæt ved torvet i Tønder. Typisk café med typiske caféretter på menukortet. Rimelige priser og god veltillavet mad. Høflig og hurtig betjening. Der er faktisk en del retter at vælge imellem, både til den store og til den lille sult. Vi var der en fredag aften, hvor stedet var helt fyldt op. Det var absolut ikke kun unge mennesker, men også den del, der tilhørte "Det grå guld". Stedet kan anbefales.

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, Bjornblob

Rejsende, der kiggede på Café Victoria, kiggede også på

Tønder, Sydjylland

Har du været i Café Victoria? Fortæl om dine oplevelser!