“Rigtig dejlig mad”
Anmeldelse af Café Victoria

Café Victoria
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

Den bedste pariserbøf min mand har spist. Rigtig god børneburger og cæsarsalaten kan også anbefales. God betjening, venlig og smilende.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Mette W

Anmeldt 18. april 2020

Grundet corona-situationen var det ikke muligt at få mad på caféen. Men fin take away, som vi satte stor pris på!

Dato for besøg: april 2020
Tak, bol806
Anmeldt 23. februar 2020

Et rigtig godt måltid til en rimelig pris og en god service. Der var rigeligt mad af en god kvalitet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 9keldk
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Det blev Cafe Victoria der fik besøg af os for en kort stund. Men stedet er hyggeligt og betjeningen indbydende. God mad som man kan blive mæt af uden at imponere.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 18uffek
Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

Som altid hyggeligt at besøge Café Victoria
Venligt og hurtigt personale
Er nu et par gange blevet skuffet over maden
I dag meget tørt kød i Clubsandwich

Dato for besøg: december 2019
Tak, W1391QHdanj

Rejsende, der kiggede på Café Victoria, kiggede også på

Tønder, Sydjylland

Har du været i Café Victoria? Fortæl om dine oplevelser!