“Udmærket kaffe”
Anmeldelse af Klostercaféen

Klostercaféen
nr. 14 af 68 Restauranter i Tønder

Vi fik kaffe og kage og begge dele var udmærket. Et rigtig hyggeligt lille sted midt i byen og flinkt personale.

Tak, nybol28

Anmeldt 21. juni 2020

Lækker mad serveret på Torvet i Tønder. Vi var så heldige vejret var godt at vi kunne sidde uden for.
Vi ankom og ventede max halvanden minut så blev vi budt velkommen og anvist et bord.
Menukortet byder på mange muligheder for lækker frokost så det var svæt at bestemme sig. Maden vi fik var lækker.
Ventetid fra bestilling til servering af drikke og mad, gik rimelig hurtigt trods stedet var godt besøgt.
Bestemt et besøg vær

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tyren1975
Anmeldt 7. marts 2020

Fantastisk oplevelse, som at træde ind i et forrig århundre super hyggelige lokaler der oser af oldemors tidsalder, super god kop kaffe , og de bedste boller, der serveres lune . Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, monacarlsen
Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Alletiders oplevelse. Indretningen er super hyggelig og autentisk. Maden virkelig god og der var rigeligt af den. Priserne var overraskende billige. Vi kommer meget gerne igen.

Tak, AnneF123456
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Besøgt til frokost.
Sødt og hjælpsomt personale. Maden var fin og velsmagende. Lokalerne rummer en masse historie.

Tak, MaleneC221

Rejsende, der kiggede på Klostercaféen, kiggede også på

Har du været i Klostercaféen? Fortæl om dine oplevelser!