Anmeldt d. 7. september 2020

Tjek nemt og godt. Fik et dejligt værelse på 1. sal med udsigt over åen og marsken. Super perfekt
Fin størrelse, gode senge. Lækkert badeværelse.
Havde et gorumet ophold, fik fantastisk lækker og spændende mad, serveret af kyndige tjenre, der viste lidt om mad og vin
Morgenmad og lækker

Dato for ophold: september 2020
Tak, Wanderer48778274243
Anmeldt d. 31. august 2020

Den (næsten) afsluttede renovering er gennemført med stor respekt for den oprindelige bygning. Flot afstemte farvevalg og i det hele taget gode materialevalg.
Der er valgt kvalitetsmøbler overalt, så man får et afslappet ophold.

Tak, Ole H
Anmeldt d. 30. august 2020

Det hyggeligste hotel i DK vi har boet på i mange år. Renovering er totalt gennemført, Vi havde det store værelse ud til dammen, så hyggeligt og dejlig størrelse. Eneste anke er at topmadrasser suser rundt. Vi kommer helt sikkert igen nå de er færdige med stien ved dammen, lidt træls At blive vækket kl. 6,30 af en fliseskærer. Det kan hotellet jo ikke gøre ved. Morgenmaden blev pga. COVID-19 portionsanrette, det var udmærket, men jeg savnede hjemmebagt morgenbrød, nok fordi vi havde spist på ROS den første aften, og fik de vildeste hjemmebagte kuvertbrød. Så hyggelig en stemning på hele hotellet, super sødt personale. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, dortev479
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Gennemført renoveret hotel med respekt for det oprindelige - totalt wauvvv effekt. Værelset var ret småt, og det var lidt trangt, når der skulle stå kufferter - den stilfulde indretning rådede bod på det med pladsen. Super lækkert morgenmad, hvor der intet manglede - lækre råvarer og bagværk. Spiste på hotellet en enkelt aften, hvis var en god oplevelse - hovedretterne var lidt små, så man skal måske “investere” i en 3 eller 5 retters menu. Hyggelig bar og terrasse udenfor. Fin og nærværende service. Kan varmt anbefales.

Tak, Copenhagendarling
Anmeldt d. 23. august 2020

Et hotel der bare er sat i en utrolig lækker og hyggelig stand.
Alt er tydeligvis gennemtænkt og der er en dejlig afslappende stemning, uanset om du er på værelset eller i stuerne/restauranten.
Deres smørrebrød er et kapitel for sig og kan på det kraftigste anbefales.
De unge tjenere er søde og gør det rigtig godt

Værelsestip: Ligger godt i gå afstand til centrum
Tak, Jan H