Tripadvisor
Tønder
Anmeldt d. 21. november 2019

første gang vi skulle prøve B&B. fantastisk, værelser helt i top, rengjort og intet manglede. værtsparet gjore med deres søde, venlige og varme måde at være på opholdet mere end godt, man følte sig hjemme. et sted vi helt sikkert vil komme igen når vi skal på de kanter af landrt. til andre kan vi kun anbefale stedet.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Peter H
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2019

Vi står op og går glade på "arbejde" hver morgen - når man kan mærke, at ens B&B-gæster er glade, så er det verdens bedste job :-)

Anmeldt d. 15. november 2019

Det var med stor spænding, vi havde booket værelser. Det blev over al forventning. MEGA hyggeligt og en fantastisk atmosfære. Morgenmad var rigtig god. Alt var hjemmelavet og smagte fantastisk. Absolut et sted man vender tilbage til

Dato for ophold: november 2019
Tak, SvenM531
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2019

En gammel talemåde siger "Papir er tålmodig", så man ved jo ikke helt, om det man har booket, lever op til det lovede. Men vi gør, hvad vi kan, for at skabe en hyggelig ramme om vores gæsters ophold.

Anmeldt d. 14. juni 2019

Vi har boet hos Hanne og Uwe i Sæd (sovgodt8) 2-3 gange årligt i næsten 25 år.
Det er i alle henseender et dejligt sted.
Alt er velplejet, ordentligt og rent, og Hanne og Uwe er et fantastisk værtspar.
Vi bor oftest i Halmhuset.
Halmhuset har to store soveværelser med store badeværelser og med hems. Endvidere en stor stue med køkken, samt dejlig udendørs terrasse og grønt område.
Prisen er yderst rimelig.
Jeg kan kraftigt anbefale "sovgodt8" til ophold i det skønne område ved Tønder og i Vadehavsområdet

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LN1946
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juni 2019

Vi synes også selv, at vores gæster har gode faciliteter om de så bor på et værelse, i Byhuset eller i Halmhuset og så er vores B&B et godt udgangspunkt for ture ud i marsken, grænselandet eller alle de historiske steder, der er i Sønderjylland. Og vi tænker, at når gæster med jævne mellemrun vender tilbage gennem de seneste 25 år, så er vores B&B nok ikke helt ringe ;-)

Anmeldt d. 22. april 2019 fra mobile enheder

Sovgodt8 er virkelig et besøg værd. Vi boede i Halmhuset i fire dage. Dejligt hus - perfekt indeklima og meget funktionelt og lækkert. Perfekt udgangspunkt for at udforske området. Tak for tips til gode Vandreture mv. Vi kommer helt sikkert igen. Familien Grum-Schwensen

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, Birgitte G
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2019

Halmhuset er efterhånden 16 år gammelt og har dannet base for rigtig mange af vores gæster, når de vil udforske den vestlige del af Sønderjylland. Efterhånden er der mange vandre- og cykelstier i området, bl.a. Tønder-stierne og Marskruten, hvor man kan nyde naturen og læse fortællinger om egnens fantastiske og omtumlede fortid.
Vi vejleder gerne til de gode oplevelser :-)

Anmeldt d. 10. marts 2019 fra mobile enheder

Vi har nu i en del år haft for vane at tage til Sønderjylland et par gange om året. Vi anvender som for det meste Halmhuset, men denne gang blev det Byhuset, hvor vi endnu engang har haft nogle rigtige gode dage i Tønder. Som sædvanlig er alt som det skal være, og vi ses med sikkerhed til efteråret.

Med venlig hilsen
Birte og Tom

Dato for ophold: marts 2019
Tak, birtec2019

Byhuset er også et rigtig godt udgangspunkt for ture til fods, til cykel eller i bil. Sønderjylland trækker på mange måder, både hvad historie, kultur, arkitektur og natur angår. Og så er der jo ikke langt til Tyskland, som har meget andet at byde på end grænsehandel.