Tripadvisor
Tønder
Anmeldt d. 10. marts 2019 fra mobile enheder

Vi har nu i en del år haft for vane at tage til Sønderjylland et par gange om året. Vi anvender som for det meste Halmhuset, men denne gang blev det Byhuset, hvor vi endnu engang har haft nogle rigtige gode dage i Tønder. Som sædvanlig er alt som det skal være, og vi ses med sikkerhed til efteråret.

Med venlig hilsen
Birte og Tom

Dato for ophold: marts 2019
Tak, birtec2019
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2019

Byhuset er også et rigtig godt udgangspunkt for ture til fods, til cykel eller i bil. Sønderjylland trækker på mange måder, både hvad historie, kultur, arkitektur og natur angår. Og så er der jo ikke langt til Tyskland, som har meget andet at byde på end grænsehandel.

Anmeldt d. 2. december 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger stedet og stadig ikke sidste. Rigtig hyggelige værelser, gode faciliteter og et hjælpsomt værtspar. Gå ikke glip af morgenmaden, som har alt hjertet begærer og det meste er hjemmelavet. Vi glæder os til komme igen!

Dato for ophold: december 2018
Tak, KrissyWade
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. december 2018

Den bedste anbefaling er, når gæster vender tilbage - det er dejligt og det, der gør det sjovt at have B&B :-)

Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Kan kun give Sovgodt8 de bedste anbefalinger. Søskende-tur i dejlige værelser med eget bad. Dejlig opholdsstue og køkkenfaciliteter i top. Dejligt og imødekommende værtspar. Vi kommer helt sikkert igen. Passer så fint til vi fire par.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 01092003

Har man, som jer, en familietur, så har vi god plads og gode faciliteter. Vi har faktisk 24 sengepladser, spisestue, køkken og gode udearealer med terrasse, bålhytte og en stor have.

Anmeldt d. 26. juli 2018 fra mobile enheder

Tak for en super dejlig overnatning, dejligt værelse med bad og tv og kaningård udenfor vinduet
Over al forventning med adgang til køkken og opholdsstue og en mægtig flot terrasse med grill.
Vi kommer helt sikkert igen, næste gang turen går til Sønderjylland og vil anbefale dette dejlige sted med den uovertrufne morgenmadnæste gang vil vi booke mere end en overnatning.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Charlotte F
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2018

Det er dejligt at høre, at vores gæster sætter pris på de gode faciliteter, de kan bruge. Sønderjylland er et økologisk spisekammer med mange dygtige producenter, og det vil vi gerne lade vores gæster opleve via morgenmaden. Og kaninerne er et hit, både blandt voksne og børn :-)
Hanne

Anmeldt d. 29. april 2018

Det andet besøg hos sovgodt var lige så super godt som det første. Hanne og Uwe kan bare levere rammerne for en et dejligt ophold. Godt værelse. Gode senge. Morgenmad af den allerbedste slags. Stor hjælpsomhed. Vi kommer igen.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Jens J
Hanne F, Ejer hos sovgodt8.dk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2018

Glade og tilfredse gæster er den bedste anbefaling man kan få, så vi hjælper gerne med ideer til ture, udstillinger, gode spisesteder og hvad vores gæster ellers har af spørgsmål. Morgenmaden gør vi lidt af et nummer ud af ;-)