Anmeldt d. 10. december 2021

Jeg ankom med min 7 årrige datter, og personalet i receptionen var bare så sød og imødekommende, fulgte os høfligt til vores værelse.
Om aften var de søde piger så venlige og maden var fantastisk, morgenmaden og servicen om morgen var så skøn, man følte sig meget velkommen og godt tilpas.
Kommer helt sikker igen.

Dato for ophold: december 2021
Tak, bellacosa27
Anmeldt d. 11. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk helhedsoplevelse i de nyrestaurerede lokaler der skaber en stemning af historie, kultur og kvalitet. Dygtigt ungt personale der kørte alle serveringer med smil, informationer og tid til dialog. Retterne var velkomponeret med lokale råvarer. Vinen var tilpasset menuen.

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Voyage44200856354
Anmeldt d. 2. oktober 2021 fra mobile enheder

Ophold i de smukke nyrenoverede lokaler på Schakenborg Slotskro kan klart anbefales. Fra man træder ind ad døren emmer atmosfæren af kvalitet og kongelige aner og man føler sig straks velkommen i det venlige personales selskab.
Udvalget på menukortet er lækkert og specielt vinkortet er udsøgt,- og selve maden på tallerkenen skuffer bestemt heller ikke.
Alt i alt en helhedsoplevelse af kvalitetet i særklasse , som alle burde opleve.

Tak, D5765PKjoanm
Anmeldt d. 2. oktober 2021

Vi var så heldige at være til genåbningen af Schackenborg Slotskro med lækker mad og overnatning i skønt værelse. Renoveringen, ny forpagter, nyt menukort samt venligt og dygtigt personale, gjorde middagen og opholdet til en forrygende oplevelse.

Tak, line2512
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

I skrivende stund sidder vi på Schackenborg og har overlevet en helt urimeligt dårlig pinickurv fra Schackenborg Slotskro: Skabsvarm fabrikspølse fra Højer, lidt fabrikspate, et par fabriks-minisalamier, et par salatblade, humus, pesto, udrikkelig rød- og hvidvin af værste discounthylde og nogle (daggamle) boller….formedelst kr. 500. En opringning til Slotskroen gav en beklagelse. Det kan man ikke bruge til noget!
Man er bondefanget til at købe foderet fra slotskroen under Verdensballetten og i den grad taget ved næsen. Kokkens fantasi var bestemt ikke på overarbejde og man kunne måske få en tanke om, at det er niveauet i det køkken.
Aldrig mere mad derfra. Kan man give 0 stjerner?

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Flemming G