Det var en hyggeligt ophold men der mangel bare en lampen på værelset vi spurte om vi måtte få en ny det blev bi lovet men der kom bare ingen .men så blev min mand syg til morgen det sagde jeg til hende der stod ved disken jeg spurte om der var en læge så sagde hun det var der i Tønder men ikke så meget som godbedrig eller noget blev der sagt så der var jeg skuffet Mvh hilsen værelset 256 fra d.13/14 juli mvh Arne og Bente

Tak, Bente T

Efter lang ventetid gik vi ud og bad om menukort. Efter endnu længere ventetid gik vi ud og bad om at måtte bestille. 2 af os ville gerne have rejer - det havde de så ikke (der var 6 retter på kortet,) vi spurgte til snaps, den måtte den unge servitrice ud og tjekke (de havde 4 forskellige, så det var nok for meget forlangt at skulle kunne huske alle dem,
Maden kom herefter overraskende hurtigt, men da vi bad om glas til vores bestilte øl, fik vi at vide, at de stod på bordet (der var dækket op med vinglas, som vi så måtte bruge).
Maden var rimelig neutral uden særlig meget smag, men ikke decideret dårlig. Vi fik ost til 2. Servering - kompetent præsentation og gode oste.
Herefter kom alle restaurationsbesøg sværeste punkt: at få lov at betale. Igen måtte vi selv ud og bede om regningen, der kom efter ca 10 minutter - dvs vi fik oplyst beløbet, men regningen ville hun komme med. Efter endnu en ventetid opgav vi at få en regning og flygtede fra stedet.
Og nej, der var overhovedet ikke fyldt eller travlt, der var bare tale om utrolig dårligt uddannet og uhøfligt personale.
Der sætter jeg aldrig mine ben igen. Virker som et sted, der lever på et gammelt renomme.

Tak, JakobPppp

Efter en super guidet tur på slottet var det tid til lidt at spise. Schackenborg Slotskro måtte være stedet.
Maden var egentlig ok, ikke meget men OK.
Det er dog første gang at jeg har oplevet at en frokostrestaurant er løbet tør for rugbrød og fedt kl. 13.10
Betjeningen lidt forvirret
Priserne var egentlig OK, men til denne som ikke hører til de billigste kunne man forvente lidt mere, blandt andet at brødet var lunt

Tak, Poul Erik J
Anmeldt d. 23. juni 2020

Vi havde to overnatninger på slotskroen fra den 16.6.2020 - 18.6.2020. Vi brugte et gavekort som vi havde fået i bryllupsgave fra My Dream.
Da vi modtog bekræftelsen nogle dage forinden stod der et tillæg på regningen på 600 kr. Da vi kontaktede hotellet fik vi oplyst at det var et ankomstgebyr. Det er lidt underligt at hotellet har den politik, at opkræve et gebyr når det er midt i ugen og ikke en weekend.
Personalet var helt fantastisk, specielt en kvindelig tjener, som ydede en fantastisk service og var meget venligsindet.
Vores værelse 254 var af lidt ældre karakter og gulvtæpperne trængte virkelig til at blive udskiftet, men rengøringen var perfekt og rengøringspersonalet var utrolig venlige.
Ved udtjekningen, kan vi oplyse at receptionisten, ikke var så venlig som det andet personale, hun var både irettesættende og absolut ikke særlig smilende, det burde hun lære lidt af det andet personale.
Et ret dyrt ophold og især en Caffé latte til en pris af 56 kr. synes vi er ret dyrt for en kro.
Alt i alt var opholdet et dejligt ophold.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Eva F
Anmeldt d. 30. marts 2020

Vi havde et gavekort til hotel og kro. Vi ankom d. 10/3 til en overnatning, og blev anvist et værelse i huset overfor slotskroen, en rigtig hyggelig gammel hus med 5-6 lejligheder. Værelset var hyggeligt og pæn, badeværelse med kar. Vi bestemte hvad tid vi ville spise, og fik gourment middag med 2 retter som var rigtig lækkert og indbydende. Der var en vinmenu man kunne bestille til, så det passede med maden, en rigtig god ting, for det passede perfekt sammen. Næste morgen var der en lækker morgenmad som blev serveret på opsats + små retter til Det var virkelig en lækker morgenmad. En dejlig oplevelse i det sønderjyske.

Værelsestip: Vi havde et værelse ud mod vejen, der havde vi en hyggelig udsigt.
Dato for ophold: marts 2020
Tak, Elga M