Anmeldt d. 30. marts 2020

Vi havde et gavekort til hotel og kro. Vi ankom d. 10/3 til en overnatning, og blev anvist et værelse i huset overfor slotskroen, en rigtig hyggelig gammel hus med 5-6 lejligheder. Værelset var hyggeligt og pæn, badeværelse med kar. Vi bestemte hvad tid vi ville spise, og fik gourment middag med 2 retter som var rigtig lækkert og indbydende. Der var en vinmenu man kunne bestille til, så det passede med maden, en rigtig god ting, for det passede perfekt sammen. Næste morgen var der en lækker morgenmad som blev serveret på opsats + små retter til Det var virkelig en lækker morgenmad. En dejlig oplevelse i det sønderjyske.

Værelsestip: Vi havde et værelse ud mod vejen, der havde vi en hyggelig udsigt.
Dato for ophold: marts 2020
Tak, Elga M
Anmeldt d. 22. februar 2020

Vi var et lille frokost-selskab. Der er en hyggelig, dejlig rolig stemning. Der serveres traditionelle, veltilberedte retter. Vi fik meget hjertelig og venlig betjening af en sød servitrice. Vinmenu til rimelige pris i forhold til kvaliteten. Fløde til kaffen.

Tak, René K
Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Så fin og hyggeligt sted med god service og skøn skøn mad. Dejlige rolige omgivelser. Charmerende indretning. Dejligt ophold kommer gerne igen kan kun anbefales herfra. Skøn og hyggelig by at gå rundt i

Tak, Alsns
Anmeldt d. 15. februar 2020

"Lidt royal har man vel lov at være" Værelset "Amalienborg" kunne vi kun være særdeles tilfredse med. Gourmetmenuen med tilhørende af personalet velvalgte vine var ren nydelse. Behagelig stemning med fin orientering om såvel mad som vine. Dejligt morgenmadskoncept også. Den blev anrettet for os ved bordet.

Tak, ctd54
Anmeldt d. 2. februar 2020 fra mobile enheder

En forlænget weekend i fine omgivelser. Hyggeligt lille værelse med det nødvendige. Restauranten er også et besøg værd. Der er kræset for detaljerne.
Fin morgenmad, som serveres ved bordet. Et godt udvalg af juice.

Tak, dp1188