Anmeldt d. 2. februar 2020 fra mobile enheder

En forlænget weekend i fine omgivelser. Hyggeligt lille værelse med det nødvendige. Restauranten er også et besøg værd. Der er kræset for detaljerne.
Fin morgenmad, som serveres ved bordet. Et godt udvalg af juice.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, dp1188
Anmeldt d. 24. november 2019 fra mobile enheder

Dejligt rolig sted i historiske omgivelser.
Kanon mad, fuld valuta for pengene
Meget kompetent personale, med god baggrundsviden om mad og vine.
Helt sikkert ikke sidste gang vi besøger dette hotel.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Tom Flemming P
Anmeldt d. 18. november 2019

Boede i et lille hus ved siden af Slotskroen. Fint lille soveværelse med tilhørende badeværelse. Havde købt et gourmetophold og fik fuldt ud indfriet vores forventninger til dette. Opholdet begyndte med et stort kagebord og dertil kaffe elle the. Skal jeg komme med en ændring dertil, ville det være dejligt at kunne nyde sine varme drikkevarer af en rigtig kop/krus fremfor de papkrus, vi fik udleveret.
Herefter havde vi en rigtig hyggelig aften på kroen med meget lækker mad foruden der var venlig og opmærksom servering.
Om morgenen var der flot morgenbord, servering ved hvert enkelt bord igen fra opmærksomme tjenere.
Vi kommer helt sikkert gerne igen :)

Dato for ophold: november 2019
Tak, bullesbul
Anmeldt d. 1. november 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt Schackenborg Slotskro mange gange gennem årene på alle årstider - og bliver ved med at vende tilbage til dette smukke sted i en helt speciel tidslomme af en by.
Det er hver gang en stor fornøjelse; værelserne er hyggelige og velfungerende og køkkenet lever hver gang op til sin høje standard: gode lokale råvarer i spændende tilberedning. Meget sød og personlig betjening. Og på gensyn!

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Eva og Henrik H
Anmeldt d. 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Efter vi har fået anbefalet Scharkenborg slotskro måtte dette prøves med en forlænget weekend og vi blev budt velkommen med kaffe og den mest lækreste æblekage..og nogle helt fantastiske aften menuer lækre værelser og ikke mindst dyner
Kan anbefale at give dem et besøg

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Moscot