TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 1. november 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt Schackenborg Slotskro mange gange gennem årene på alle årstider - og bliver ved med at vende tilbage til dette smukke sted i en helt speciel tidslomme af en by.
Det er hver gang en stor fornøjelse; værelserne er hyggelige og velfungerende og køkkenet lever hver gang op til sin høje standard: gode lokale råvarer i spændende tilberedning. Meget sød og personlig betjening. Og på gensyn!

Tak, Eva og Henrik H
Anmeldt d. 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Efter vi har fået anbefalet Scharkenborg slotskro måtte dette prøves med en forlænget weekend og vi blev budt velkommen med kaffe og den mest lækreste æblekage..og nogle helt fantastiske aften menuer lækre værelser og ikke mindst dyner
Kan anbefale at give dem et besøg

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Moscot
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi er livsnydere og har besøgt mange gode gourmetrestauranter. Lørdag gik turen til Schackenborg Slotskro, som vi egentlig ikke havde så store forventninger til, men primært valgte, fordi vi gerne ville se Sort Sol og på et ophold i den forbindelse.
Og hold da op, hvor blev vi positivt overraskede! Fantastisk mad og fantastisk vinmenu og ualmindelig god service. Vi glæder os til næste besøg og kan varmt anbefale stedet.

Tak, DorteogLars
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Meget sødt og imødekommende personale og stor hjælpsomhed ifht at lave en børnevenlig middag.
Hyggeligt og fint sted med historie.
Vi havde ikke bestilt bord i forvejen, men fik bord uden problemer. Vi overnattede ikke, men det vil være fint udgangspunkt for at se sort sol.

Tak, 699stinem
Anmeldt d. 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Hovedformålet med opholdet sammen med et par venner, var oplevelsen af stæreflokke, der samles for natten. Det var en stor oplevelse. Vi fik en fire retters menu som var velsmagende men noget små portioner serveret på store tallerkner,
vinen dertil lå prismæssigt i den høje ende. Irriterende at man får tilbudt vand, som uopfordret suppleres med flere flasker....men som efterfølgende skal betales med 15,kr. pr. flaske postevand... til gengæld kan man hente gratis is til gin og tonic indtaget på værelset.
Den samlede pris (4000, kr. pr.par)for et døgns ophold incl. Sort Sol, middag, vin, vand og dejlig morgenmad, er i overkanten.

Tak, sirwilliam_12