TripAdvisor
Tønder
Tilføj
Indbakke
Søg

Hovedformålet med opholdet sammen med et par venner, var oplevelsen af stæreflokke, der samles for natten. Det var en stor oplevelse. Vi fik en fire retters menu som var velsmagende men noget små portioner serveret på store tallerkner,
vinen dertil lå prismæssigt i den høje ende. Irriterende at man får tilbudt vand, som uopfordret suppleres med flere flasker....men som efterfølgende skal betales med 15,kr. pr. flaske postevand... til gengæld kan man hente gratis is til gin og tonic indtaget på værelset.
Den samlede pris (4000, kr. pr.par)for et døgns ophold incl. Sort Sol, middag, vin, vand og dejlig morgenmad, er i overkanten.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, sirwilliam_12
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Vi var fem familiemedlemmer på ophold på Schackenborg Slotskro. Anledningen var et tilbud om sort sol og gourmetmiddag.
Vi ankom om eftermiddagen med god til til at snuse til atmosfæren i landsbyen Møgeltønder med de charmerende brostensgader, den smukke kirke og i det hele taget bare en charmerende landsby med de gamle sønderjyske huse.
Sort Sol turen var ualmindelig vellykket ! Vi kørte rundt i marsken og hørte mange fortællimger fra guiden, inden vi blev anbragt i græsset med stort vue ud over siv og landskab. Guiden var som sådan en skulle være - mon de nu kommer, stærene ? Men det gjorde de ! det var storslået at se fugleflokkene i flokke, sorte formationer, smle sig, sprede sig ...... Vist en temmelig god dag for det !
Da vi kom tilbage var der en velkomponeret middag, som gjorde sit til den gode stemning ved vores bord.
Værelserne er fine, og jeg tror , alle sov godt.
Morgenmaden var også helt særlig, og personalet var meget opmærksomme !
En fin tur, der kan anbefales.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Lene B
Anmeldt d. 13. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser. Venlig og imødekommende personale. Dejlig og velsmagende mad, som blev præsenteret på bedste vis af personalet. Skønt værelse med god seng og rigtig hyggeligt. Pænt og rent badeværelse med spa. En dejlig oplevelse som varmt kan anbebeles

Dato for ophold: september 2019
Tak, Kurt M
Anmeldt d. 2. september 2019 fra mobile enheder

Schackenborg slotskro - 3 dage i det smukkeste vejr.
Efter et dejligt morgenbord, var det skønt at sidde ude foran nyde lidt mere kaffe og studere dagens avis og læse anmeldelser om Tønderfestival.
Skønt at være på Schackenborg og i cykelafstand til Tønder.
Tøndermarsken er bare stor og flot

Dato for ophold: august 2019
Tak, Jytteskovgaard01
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Kan siges meget enkelt: Sødt og imødekommende personale hele vejen rundt. Super god mad (vi fik 4 lækre retter) og enestående vine. Rigtig god og lækker morgenmad. Fine værelser. Det er svært at finde noget at brokke sig over. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2019
Tak, soerenkrog24