TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Vi var fem familiemedlemmer på ophold på Schackenborg Slotskro. Anledningen var et tilbud om sort sol og gourmetmiddag.
Vi ankom om eftermiddagen med god til til at snuse til atmosfæren i landsbyen Møgeltønder med de charmerende brostensgader, den smukke kirke og i det hele taget bare en charmerende landsby med de gamle sønderjyske huse.
Sort Sol turen var ualmindelig vellykket ! Vi kørte rundt i marsken og hørte mange fortællimger fra guiden, inden vi blev anbragt i græsset med stort vue ud over siv og landskab. Guiden var som sådan en skulle være - mon de nu kommer, stærene ? Men det gjorde de ! det var storslået at se fugleflokkene i flokke, sorte formationer, smle sig, sprede sig ...... Vist en temmelig god dag for det !
Da vi kom tilbage var der en velkomponeret middag, som gjorde sit til den gode stemning ved vores bord.
Værelserne er fine, og jeg tror , alle sov godt.
Morgenmaden var også helt særlig, og personalet var meget opmærksomme !
En fin tur, der kan anbefales.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Lene B
Anmeldt d. 13. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser. Venlig og imødekommende personale. Dejlig og velsmagende mad, som blev præsenteret på bedste vis af personalet. Skønt værelse med god seng og rigtig hyggeligt. Pænt og rent badeværelse med spa. En dejlig oplevelse som varmt kan anbebeles

Dato for ophold: september 2019
Tak, Kurt M
Anmeldt d. 2. september 2019 fra mobile enheder

Schackenborg slotskro - 3 dage i det smukkeste vejr.
Efter et dejligt morgenbord, var det skønt at sidde ude foran nyde lidt mere kaffe og studere dagens avis og læse anmeldelser om Tønderfestival.
Skønt at være på Schackenborg og i cykelafstand til Tønder.
Tøndermarsken er bare stor og flot

Tak, Jytteskovgaard01
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Kan siges meget enkelt: Sødt og imødekommende personale hele vejen rundt. Super god mad (vi fik 4 lækre retter) og enestående vine. Rigtig god og lækker morgenmad. Fine værelser. Det er svært at finde noget at brokke sig over. Kan varmt anbefales.

Tak, soerenkrog24
Anmeldt d. 13. august 2019

Min mand og jeg havde en overnatning med middage.Vi have for forhånd bestil deres 3 rettes søndagsmenu og det var virkelig super god mad. Til pas mængde og tilberedningen var perfekt. Personalet var super behagelig og venlig meget prof. en rigtig god oplevelse. Dejligt værelse og seng. Vi kan bestemt anbefale stedet og vi vil helt sikker selv komme igen.

Tak, amhansen63