TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 2. september 2019 fra mobile enheder

Schackenborg slotskro - 3 dage i det smukkeste vejr.
Efter et dejligt morgenbord, var det skønt at sidde ude foran nyde lidt mere kaffe og studere dagens avis og læse anmeldelser om Tønderfestival.
Skønt at være på Schackenborg og i cykelafstand til Tønder.
Tøndermarsken er bare stor og flot

Tak, Jytteskovgaard01
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Kan siges meget enkelt: Sødt og imødekommende personale hele vejen rundt. Super god mad (vi fik 4 lækre retter) og enestående vine. Rigtig god og lækker morgenmad. Fine værelser. Det er svært at finde noget at brokke sig over. Kan varmt anbefales.

Tak, soerenkrog24
Anmeldt d. 13. august 2019

Min mand og jeg havde en overnatning med middage.Vi have for forhånd bestil deres 3 rettes søndagsmenu og det var virkelig super god mad. Til pas mængde og tilberedningen var perfekt. Personalet var super behagelig og venlig meget prof. en rigtig god oplevelse. Dejligt værelse og seng. Vi kan bestemt anbefale stedet og vi vil helt sikker selv komme igen.

Tak, amhansen63
Anmeldt d. 11. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde et super skønt ophold med en enkelt overnatning i junior-suiten, hvilket absolut kan anbefales. Vi fik en rigtig lækker middag i restauranten, hvor vi blev betjent af de skønneste tjenere. Vi kommer helt sikkert igen en anden gang :-)

Tak, Stolefjell
Anmeldt d. 8. august 2019

Kæresten og jeg havde en middag med overnatning på Schackenborg Slotskro. Det var en dejlig oplevelse, et anderledes og spændende sted, med en rigtig god service. Stedet er gammelt og bærer præg af det, men der virker rent og ordentligt på værelserne.
Middagen var fremragende, vi bestilte hver 2 lækre veludførte retter i tilpas mængde, og betjeningen var venlig og behagelig - og helt nede på jorden. Bestemt et sted, vi kan anbefale.

Tak, Jørn I