Anmeldt d. 13. august 2019

Min mand og jeg havde en overnatning med middage.Vi have for forhånd bestil deres 3 rettes søndagsmenu og det var virkelig super god mad. Til pas mængde og tilberedningen var perfekt. Personalet var super behagelig og venlig meget prof. en rigtig god oplevelse. Dejligt værelse og seng. Vi kan bestemt anbefale stedet og vi vil helt sikker selv komme igen.

Tak, amhansen63
Anmeldt d. 11. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde et super skønt ophold med en enkelt overnatning i junior-suiten, hvilket absolut kan anbefales. Vi fik en rigtig lækker middag i restauranten, hvor vi blev betjent af de skønneste tjenere. Vi kommer helt sikkert igen en anden gang :-)

Tak, 425pernilleb
Anmeldt d. 8. august 2019

Kæresten og jeg havde en middag med overnatning på Schackenborg Slotskro. Det var en dejlig oplevelse, et anderledes og spændende sted, med en rigtig god service. Stedet er gammelt og bærer præg af det, men der virker rent og ordentligt på værelserne.
Middagen var fremragende, vi bestilte hver 2 lækre veludførte retter i tilpas mængde, og betjeningen var venlig og behagelig - og helt nede på jorden. Bestemt et sted, vi kan anbefale.

Tak, Jørn I
Anmeldt d. 10. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var alle meget imponerede over den dejlige middag, vi spiste på kroen.
Vi ankom og fik anvist eget rum til middagen, hvor vi kunne sidde selv og fejre vores farmor.
Maden var lækker med passende præsentering. Vinen dertil var pragtfuld.
Vi var meget tilfredse med aftenen som helhed, og det var en rigtig dejlig måde at fejre farmors fødselsdag på.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Soyasovsemanden
Anmeldt d. 5. juli 2019

Vi havde et weekendophold i januar måned i år... Jeg har boet på hotellet 2 gange før i forbindelse med arbejde og har altid været vild med det - derfor inviterede jeg min mand på weekendophold... Selve weekendopholdet og værelset var som det plejede - super :)
Men aftensmaden (Herregud for noget L...) En kotelet med ben - virkelig en stor KLUMP kød på 500 g - virklig klamt ! - der var tør som jeg ved ikke hvad - vi tog 2 bider og så var det (det) Suppen til forret var uden smag overhovedet - og vi valgte at gå inden desserten - vi var såååååå skuffet! PS. vinen var rigtig go men tilgengæld også dyr :( og jeg havde sådan glædet mig til at min mand skulle opleve Møgelstønder Slotskro ...
Morgenmaden var tilgengæld fantastisk som altid - men meget madspild fordi der er så meget på den 3 etages opsats der ved siden af også er æg bacon mv.
Hvis vi tager et ophold her igen - bliver det kun overnatning med morgenmad !

Dato for ophold: januar 2019
Tak, JanniSneum