Anmeldt d. 10. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var alle meget imponerede over den dejlige middag, vi spiste på kroen.
Vi ankom og fik anvist eget rum til middagen, hvor vi kunne sidde selv og fejre vores farmor.
Maden var lækker med passende præsentering. Vinen dertil var pragtfuld.
Vi var meget tilfredse med aftenen som helhed, og det var en rigtig dejlig måde at fejre farmors fødselsdag på.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Soyasovsemanden
Anmeldt d. 5. juli 2019

Vi havde et weekendophold i januar måned i år... Jeg har boet på hotellet 2 gange før i forbindelse med arbejde og har altid været vild med det - derfor inviterede jeg min mand på weekendophold... Selve weekendopholdet og værelset var som det plejede - super :)
Men aftensmaden (Herregud for noget L...) En kotelet med ben - virkelig en stor KLUMP kød på 500 g - virklig klamt ! - der var tør som jeg ved ikke hvad - vi tog 2 bider og så var det (det) Suppen til forret var uden smag overhovedet - og vi valgte at gå inden desserten - vi var såååååå skuffet! PS. vinen var rigtig go men tilgengæld også dyr :( og jeg havde sådan glædet mig til at min mand skulle opleve Møgelstønder Slotskro ...
Morgenmaden var tilgengæld fantastisk som altid - men meget madspild fordi der er så meget på den 3 etages opsats der ved siden af også er æg bacon mv.
Hvis vi tager et ophold her igen - bliver det kun overnatning med morgenmad !

Dato for ophold: januar 2019
Tak, JanniSneum
Anmeldt d. 2. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk mad, vine, servering og ikke mindst præsentation af retter. Smukke omgivelser, hyggelig restaurant alt i alt en fantastisk skøn aften til 5 stjerner!!!!! Velegnet til alle børn med familier, enlige, Par, venner

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 81anettes
Anmeldt d. 23. juni 2019 fra mobile enheder

Vi var på et ophold med 4 retters menu, vi valgte at tilkøbe en vinmenu med udvalgte vine til menu, disse passede super til maden. I maden var der taget god hensyn til lactoseintolerance, 8g til morgenmaden var der indkøbt diverse lactisefri mejeriprodukter, dejligt initiativ fra tjenerne.
Hvis der skal være et minus må det være de katte der rendte rundt og larmede hele natten, men det er sikkert ikke kroens katte, så det tæller ikke med i den samlede bedømmelse.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Dannie R
Anmeldt d. 23. juni 2019

Det bedste ved Slotskroen er, at dens placering (hvor alternative overnatninger sikker heller ikke er så meget bedre), Vi boede i ejendommen overfor kroen. Det var ombygget til værelser, men reelt set var det ikke særligt egnet til det, Selvom de andre gæster ikke larmede kunne man tydeligt høre når de talte sammen. Der var gjort en del ud af morgenmaden med servering ved bordet - jeg foretrækker buffet om morgenen,

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 461pnb