Har netop tilbragt en weekend på Schackenborg Slotskro, og alt levede op til mine forventninger - og endda overgik mine forventninger.

Dejligt værelse, fyldt med charme, skæve gulve og hygge.

Maden vi fik fredag aften, smagte virkelig dejligt, morgen maden lørdag og søndag var ligeledes.

Lørdag blev vi ringet op af det søde og veloplagte personale, der lige ville sikre om vi ville spise på kroen. Det er god service!

Alt i alt en dejlig weekend, jeg kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, JanniZ1
Anmeldt d. 8. maj 2019

Vi overnattede på marselisborg værelse som var perfekt dog ikke lydtæt, nok derfor der lå ørepropper til fri afbenyttelse. Fantastisk mad på slotskroen kan varmt anbefales.
Det er ikke sidste gang vi besøger Schackenborg Slotskro.

Tak, Anette E
Anmeldt d. 21. april 2019

Vi var et lille selskab på 6 personer, der alle fik påskefrokostens 3 serveringer: sild, solæg og laks(der var til den meget salte side) lammeragout og kylling var fine og dessert, som smagte fint, men var ALT for stor.
Høflig betjening, der dog burde være mere opmærksom mht. opfyldning af brød og så ville det have klædt dem at tilbyde en snaps til silden og solægget - som er traditionen i Sønderjylland.

1  Tak, tovep622
Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Vi var et lille selskab på seks personer, som fik påskefrokost til 199,-/pers. Tre serveringer, med hhv. fisk, kød og dessert. Fint portions anrettet. Portionerne var det vi kalder “damestørrelse.”
Smagsmæssigt var retterne OK, dog var den rødbede- marinerede laks meget salt. Til prisen gik det an, men til normalprisen på 279,- havde det ikke været ok.
Flink og venlig betjening.

1  Tak, j_rne
Anmeldt d. 5. april 2019 fra mobile enheder

Vel fremme mødt af venligt og imødekommende personale som virker til at brænde for deres job.
Værelset stod flot og pænt og rent.
Spiste på slots kroen en rigtig god oplevelse. Maden smagte himmelsk den kan der ikke siges nået til. Men syntes en sodavand koster for meget i forhold til andre vare. 250 ml for 39kr
Det har været en skøn oplevelse som sagtens kunne gøres om.
Morgenmaden blev serveret smagte skønt og der var alt hvad man kunne ønske sig.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, britta1002