Anmeldt d. 21. april 2019

Vi var et lille selskab på 6 personer, der alle fik påskefrokostens 3 serveringer: sild, solæg og laks(der var til den meget salte side) lammeragout og kylling var fine og dessert, som smagte fint, men var ALT for stor.
Høflig betjening, der dog burde være mere opmærksom mht. opfyldning af brød og så ville det have klædt dem at tilbyde en snaps til silden og solægget - som er traditionen i Sønderjylland.

1  Tak, tovep622
Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Vi var et lille selskab på seks personer, som fik påskefrokost til 199,-/pers. Tre serveringer, med hhv. fisk, kød og dessert. Fint portions anrettet. Portionerne var det vi kalder “damestørrelse.”
Smagsmæssigt var retterne OK, dog var den rødbede- marinerede laks meget salt. Til prisen gik det an, men til normalprisen på 279,- havde det ikke været ok.
Flink og venlig betjening.

1  Tak, j_rne
Anmeldt d. 5. april 2019 fra mobile enheder

Vel fremme mødt af venligt og imødekommende personale som virker til at brænde for deres job.
Værelset stod flot og pænt og rent.
Spiste på slots kroen en rigtig god oplevelse. Maden smagte himmelsk den kan der ikke siges nået til. Men syntes en sodavand koster for meget i forhold til andre vare. 250 ml for 39kr
Det har været en skøn oplevelse som sagtens kunne gøres om.
Morgenmaden blev serveret smagte skønt og der var alt hvad man kunne ønske sig.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, britta1002
Anmeldt d. 30. marts 2019

Smukke rammer, imødekommende og engagerede medarbejdere. Dejlig og spændende mad. Hyggelig restaurant med passende vin menu til fornuftig pris. Et ophold i historiske omgivelser og en lille gåtur op af en brostenbelagt gade fuldender oplevelsen.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, dyrberg01
Anmeldt d. 9. marts 2019

Møgeltønder er en fin by og slotskroen ligger jo lige der og tager sig ud. Men inden for er der alt for mange pletter på gulvtæpperne, revner i væggene og puds, der falder af. Ja, det er en fredet bygning, men et trist udtryk giver det. De knirkende gulve er til at leve med, måske endda charmerende.

Dato for ophold: marts 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Soeboe
Henning_Kohl, Ejer hos Schackenborg Slotskro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2019

Hej Soeboe
Mange tak for din tilbagemelding.
Vi er fuldt ud klar over at enkelte rum burde være blevet frisket op lidt tidligere.
Arbejdet er i fuld gang og jeg håber at vi med årets udgang er kommet hele vejen rundt.