Anmeldt d. 4. december 2018

Hyggeligt, stille, rolige og smukke omgivelser. Rige muligheder for smukke gåture i den hyggelige gamle bydel omkring Slotsgaden. Let at kombinere et ophold med besøg i Vadehavs Nationalparken, Højer, Tønder eller Ribe. De mange fredede huse i Møgeltønder er ret hyggelige at gå rundt iblandt.

Værelsestip: Vælg helst ikke et for lille værelse
Dato for ophold: december 2018
Tak, Fearless164207
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Vi har været på kroophold på Schackenborg kro,og vi må sige at alt,mad og betjening
var fantastisk.vi kommer gerne igen.Kroen er et af de få steder hvor morgenmaden bliver serveret.Rigtig fint morgenmåltid

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, klitm_byg
Anmeldt d. 28. oktober 2018 fra mobile enheder

Havde et gavekort fra GO-DREAM for 2 x kaffe med kage ( værdi 149,00 ).
Tog til Schackenborg Slotskro med rimelig stor forventning.
Ind af døren og vi blev anvist til et 2 mands bord. Vi var de eneste. Vi fandt gavekortet med en bemærkning om, at det havde servitricen på fornemmelsen at vi havde.
Fik efter kort tid 1 kande kaffe og sukker/mælk. 5 min efter kom der 2 stk skåret lagkage. Oversprøjtet med flødeskum på en trelags kage, med minimal fyld. Den var mega tør og smagte af nothing. Vi spiste et par skefulde og det var den oplevelse.
Selve stedet hvor vi fil kaffen var slidt, huller i borde og vægge. Så meget slidt og lidt beskidt ud det hele. Tog lidt kaffe og så farvel.
Mega nederen oplevelse. Havde forventet bedre oplevelse/betjening.
Har været der 3 gange ( første, eneste og sidste gang. ). På samme side 100 meter derfra skal man prøve. Super hyggeligt og skøn stemning.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, MikaelFloutrup
Anmeldt d. 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi valgte frokost her på vejen videre til Tyskland. Der var temmelig meget ventetid 24 min inden servering af mad. En fik en tallerken med 3 slags sild hvor der var rigeligt. Og en fik foie gras som var en kedelig lille anretning. Betjeningen var venlig og effektiv, og omgivelserne i top. Så en god oplevelse alt i alt.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Jannie11
Anmeldt d. 30. september 2018

Vi kom måske med for store forventninger, for vi gik derfra og var lidt skuffet.
Da vi ankom var der ingen personale at find og vi måtte vente noget tid. Udover det var betjeningen meget fin.
Mad var bestemt ikke dårlig, men bestemt heller ikke af den forventede klasse, heller ikke i forhold til prisen.

Dato for ophold: september 2018
Tak, MamaG2014