“Alt perfekt”

søn. 27/9
20:00
nr. 11 af 68 Restauranter i Tønder
Anmeldt 27. januar 2020

Intet dårligt at skrive - alt 5 stjerner værd - kokken ved hvad han laver, ingen tvivl om det, kan varmt anbefale at besøge steaken .

Dato for besøg: oktober 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, Helle D

Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

Lækkert præsenteret, velsmagende brunch med fin betjening. Vinduesbord lige ud til gågaden. Kan varmt anbefales.

Tak, YderbyTraveler
Anmeldt 21. november 2019

Bedste bøf nogensinde! Dejlig betjening. Topklasse. Kan klart anbefales. Et besøg værd! Prøv også deres cocktails

Tak, Andreas B
Anmeldt 11. november 2019 fra mobile enheder

Stedet er ret nyt. De har en virkelig god brunch og der er en rigtig hyggelig atmosfære. Vi kommer helt sikkert igen! :)

Tak, Panduro
Anmeldt 28. oktober 2019

Var på steaken lørdag aften.fik de bedste kammuslinger ewer..Ribeye m.sauce mysteri helt fantastisk.Desuden fantastisk betjening og vidunderlige drinks,kommer helt sikkert snart igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, anettemarie07

Rejsende, der kiggede på Steaken, kiggede også på

Har du været i Steaken? Fortæl om dine oplevelser!