Fastlås den laveste pris fra disse websites
150 $
Expedia.com150 $
Hotels.com150 $
eDreams150 $
CheapTickets150 $
Travelocity150 $
Orbitz.com150 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 7. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ankom fredag og skulle overnatte 5 dage. Huset er tip top i orden, rent og pænt og de 43 m2 er virkelig godt
udnyttet. Selve stedet er kanon hvis man har børn med. Vi så ikke vores udover de skulle spise. Enten badede de, var på legepladsen eller spillede fodbold.
Hvis man skulle sige noget om huset kunne man opdaterer med en pandekagepande det danske vejr kan drille…
Selve caféen i centeret synes vi dog ikke lever op til resten af stedet. Maden er ikke speciel god og de unge damer som arbejder der er bestemt ikke særlig serviceminded. Lidt ærgerligt når alt andet bare spiller 100.
Men alt i alt er sted vi sagtens kunne finde på at besøge igen hvis ferien igen skal holdes i Danmark.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, SisseN7
Receptionen Skærbækcentret, Gæsteservice/reception hos Skærbækcentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2021

Hej Sisse,

Tak for besøget ved os og for at have brugt tid på at anmelde stedet. Det glæder os at høre at I syntes om feriehusets indretning og faciliteterne på centret. Dit ønske om en pandekagepande er noteret:)
Mht. cafeen er vi kede af at høre, at det ikke var en god oplevelse for jer. Nu uddyber du ikke præcis hvori problemet bestod, men vi vil lade dine synspunkter indgå i den løbende evaluering af cafeen og dens personale. Vi ønsker at holde et kontinuerligt højt serviceniveau og en god madkvalitet.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

DBH Personalet i skærbækcentret.

Anmeldt d. 5. juli 2021

Vi havde en dejlig hytte med alle moderne bekvemmeligheder. Det var nyt og hyggeligt indrettet og med god plads. Vi fik en god middag og en fin morgenmad med fin betjening. Dejlige omgivelser og flot natur i området.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 607hannes
Receptionen Skærbækcentret, Gæsteservice/reception hos Skærbækcentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2021

Hej 607hannes,

Tusind tak for din kommentar - det glæder os at læse i har haft et godt ophold her hos os. Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 24. maj 2021

Dette var vores første besøg på Skærbækcentret. Perfekte huse med en god indretning og skønt at se at der var ordentligt køkkenudstyr inklusiv gode knive. Vi var der i pinsen. Legeland og badeland havde lige fået lov at åbne. Legeland var desværre ikke åbent da Vi ankom. Vi henvendte os i receptionen og fik at vide at det nok først var klar dagen efter. Dette var vi lidt skuffede over, da det var en af grundene til at vi havde valgt stedert. Vi rejser med 2 børn på 6 og 4. Vi gik så en runde i centerbygningen. Receptionisten havde i mellemtiden ringede rundt og fandt os og sagde at vi gerne måtte benytte legelandet. Hun gik med og låste op. Legelandet er meget lille, så min mand og jeg fandt et bord udenfor legelandet. Min mand spurgte receptionisten om vi måtte købe noget i cafeen og sidde med og receptionisten gik med ned i cafeen og spurgte. I det hele taget et utroligt serviceminded personale. Badelandet er perfekt med børn. Der er et helt lille bassin og ved siden af et bassin som er 60 cm i den ene ende og 80 i den anden og en god temperatur, som vores børn i høj grad nød. Det kunne dog være en fordel med en håndholdt bruser til de små børn. Det eneste vi savnede var at man ved ankomst blev informeret om at man ikke skulle læse strøm af samt at det stod et skilt med åbningstider på receptionen. Vi tjekkede ud i den lidt i 8 og der var receptionen endnu ikke åbent. Der er masser af legepladser til børnene. Vejret gjorde dog at det mest blev til indendørs aktivitet. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Vejlekrog
Søren Centret, Gæsteservice/reception hos Skærbækcentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. maj 2021

Hej Vejlekrog,

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive og tak for dine forslag til forbedringer. Dem bringer vi straks videre.
Og mange tak for de rosende ord om personalet.
Vi glæder os til at kunne tage imod jer igen.

Anmeldt d. 23. maj 2021

Hytten var ren, og personalet i Skærbækcentret var søde og servicemindede.
Men det er sgu mange helt ens hytter på meget lidt plads. Der mangler noget bevoksning eller andet, der kan give en oplevelse af bare en anelse privatliv.
Vi fik aftensmad og morgenmad fra Skærbækcentrets café. Det var en helt igennem skuffende oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, madsb609

Hej Mads,

Tak for din anmeldelse.

Området omkring husene er det nok svært at gøre noget ved - dine bemærkninger omkring maden er selvfølgelig givet videre.

Anmeldt d. 18. februar 2021 fra mobile enheder

Vi lejede 3 huse i vinterferien og fra vi ringede og bookede og til vi forlod centret, fungerede alt bare perfekt. Personalet i receptionen og restauranten var meget servicemindede og supersøde. Vi fik take away hver aften fra restauranten. Det kan varmt anbefales.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, C9225KQheidir
Søren Centret, Gæsteservice/reception hos Skærbækcentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. marts 2021

Hej C9225KQheidir,

Tusind tak for din anmeldelse - det glæder os at høre I havde i dejligt ophold her hos os.
Vi håber at se jer igen når alt er åbent så I kan prøve alle facilterne her hos os.

Hilsen fra Os alle i Skærbækcentret