Fastlås den laveste pris fra disse websites
131 $
eDreams131 $
Hotels.com131 $
Expedia.com131 $
CheapTickets131 $
Travelocity131 $
Orbitz.com131 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 26. august 2020 fra mobile enheder

Vi tilbragte 2 nætter med morgenmad fra en smartbox. Vi bookede natten før og ringede på vej derned for at få bekræftelse. Super dejligt personale i receptionen som havde smil og godt humør. Lækkert træningscenter og super fin svømmehal. Vi har nydt opholdet meget og hytterne var ganske fine og okay rene.

Dato for ophold: august 2020
Tak, MariaP12393
Anmeldt d. 16. august 2020

Fantastisk sted at afholde en familieweekend. Vi har været her fast i de sidste 15 år og faciliteterne har udviklet sig i takt med vores behov. Noget af det bedste de har fået installeret i husene, er en varmepumpe( klimaanlæg) og en lille opvaskemaskine.
Super sted med mange muligheder

Dato for ophold: august 2020
Tak, Famlieweekend
Anmeldt d. 21. juli 2020

Rummelig hytte, der er pænt, rent og virkelig god kvalitet. Det ligger i et rigtig godt område, og der er aktivitet for alle uanset alder. Om aftenen var der en dejlig ro, og vi endte med at få nogle fantastiske dage i en tid, hvor alt ikke er helt normalt pga. Corona. Vi blev mødt med et smil uanset, hvor vi kom hen, hvilket fik os til at føle os velkommen. Mange tak for et rigtig godt ophold.

Tak, HenrikB812
Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Skærbækcenteret er et rigtigt dejligt sted. Super rare mennesker i receptionen og feriehuset var meget fint. Bade- og svømmehallen var så godt meget børnevenligt og varmt. Stedet har mine varmeste anbefalinger.

Tak, I6474FUmariap
Anmeldt d. 4. juli 2020

Dette center rummer stort set alt hvad man kan begære.
Husene er meget fint indrettede og her er ALT hvad du skal bruge i køkkenet. Det er sjældent at man kommer et sted hen hvor der er så meget udstyr i et køkken.
Folkene på stdet er meget imødekommende og servicemindede.
Her er meget meget lækkert og man føler sig godt hjemme.
Skulle man ønske sig noget ville det være en minigolf bane.

Værelsestip: Alle huse er ens, så det er vist hip som hap. Vil man bo tæt på centret, så væg et hus med et lavt nummer.
1  Tak, buster15K