“Fin mad i godt selskab ”

Simply Caddie Beach Restaurant
Reservér med
Simply Caddie Beach Restaurant er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Min mand og jeg har netop besøgt vores venner i Belek. Vennerne introducerede os for denne skønne restaurant.

Dejlig udsigt, gode bekvemme stole, høj service og super fin mad.

Adam og hans crew har etableret en restaurant, der med meget prisvenlig og indbydende mad - bestemt er et besøg (og genbesøg værd)

Tak for mad !

Tak, ellinrepnesdam

Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Simply Caddie Beach Restaurant ligger ved den offentlige strand. Her får man en dejlig udsigt til stranden fra deres meget fine terrasse.
Her er altid en dejlig stemning og Adem og hans personale får en til at føle sig meget velkommen. Maden skal prøves det er i en klasse for sig selv
Vi besøger restauranten op til flere gange hver gang vi er i Belek

Tak, Maria T
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg var på ferie i Belek i juli 2017, hvor vi besøgte Simply Caddie Beach Restaurant.

Restauranten ligger med en skøn beliggenhed ved stranden og på restauranten vælger du selv om du vil sidde på deres lækre terrasse trukket lidt væk fra stranden men med udsigten over stranden eller om du vil sidde nede ved stranden og spise.

Restauranten er lidt finere end mange af de øvrige restauranten vi har besøgt i Belek, men til samme billige priser.

Alle gange vi har besøgt restauranten, har maden virket frisk og smagt godt.

Vi vil helt klart anbefale andre at besøge restauranten og også selv gøre det, næste gang vi er i Belek!

God fornøjelse :-)

Tak, olsen199292
Anmeldt 31. december 2015 fra mobile enheder

Maden var fantastisk og ejeren + tjeneren gjorde det til en super oplevelse. Vi var der som de eneste, men det gjorde ikke spor. De varmeste anbefalinger fra os. Vi skal uden tvivl spise der igen.

Tak, Mette K
Anmeldt 14. juli 2015

God atmosfære, god service, mad der er blevet forkælet for og fantastisk udsigt. Vi er kommet der mange gange gennem årene og har ikke fået nok endnu. Sæt tid af til dette besøg.

Tak, Niels M

Rejsende, der kiggede på Simply Caddie Beach Restaurant, kiggede også på

Har du været i Simply Caddie Beach Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!