“Tragikomisk dårligt”

Bone's
nr. 7 af 11 Restauranter i Rødby
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Nærmest tragikomisk dårligt.
Jeg har aldrig fået så tarvelig og tris en tallerken mad. Hvordan kan man servere spareribs uden coleslaw? Bare et ben og en kartoffel klasket på en tallerken. Ungerne fik to stykker kylling på størrelse med to langefinger og en tør kartoffel …. No need to mention… vi kommer ikke tilbage Så ufatteligt ringe

Tak, solling

Anmeldt 22. november 2020 fra mobile enheder

Havde bestilt takeaway til 4 personer, det meste var helt eller delvist koldt, havde også prøvet Bones i Billund og her var resultatet det samme. Så et godt råd er, find noget når i er i lalandia

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, allanb242
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Bones lalandia Rødby er bestemt ikke et besøg værd medmindre man besidder en enorm mængde tålmodighed, og går ind til stedet med en forventning til at det ikke er gourmet mad.
Vi havde bestilt bord til 18.15, 20 minutter senere måtte jeg selv henvende mig til personalet for at aflevere vores spise sedler samt bestille drikkevarer.
Der gik yderligere 35 minutter inden maden kom. Ved ankomst fik vi at vide at vi havde 1 time og 45 minutter inden vi skulle gå igen
havde bestilt en 239kr dyr bøf, rød, fik en mere eller mindre gennemstegt bøf. Hvilket de beklagede, men jeg ville ikke vente yderligere 35 minutter på en ny.
Min søns pomfritter var vitterlig en tur i det døde hav, de badede i salt, se billede.
Jeg forstår hvis det var et sted hvor man spiste for 100kr pr mand, men det skulle forestille at være en landsdækkende kæde med mad i mellemklassen.
Har før spist på bones, og denne gang er jeg virkelig skuffetz.
De stakkels mennesker knoklede for at følge med, de var alt for få. Og med de. øgede krav til rengøring tog det hele meget længere tid.
Der var ingen steder at smide benene i, heller ikke nogle servietter.
Virkelig ikke en anbefalelse værdig

Tak, fylle
Anmeldt 9. februar 2020 fra mobile enheder

Pas på du får dårligt sted at sidde selv om du har bestilt. Virkelig dårlig oplevelse når man kommer som familie. Spurgte efter andet bord men blev afvist spiser aldrig mere på bones

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Palle L
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

En dag i lege- og badeland blev afsluttet for 4 voksne og 1 barn på Bone’s Lalandia.
En smilende og høflig velkomst og god forklaring af princippet.
Drikkevarerne kom hurtigt og godt med fri salatbar til barnet, da han var drøn sulten.
Maden kom efter ca. 20 minutter og det var som forventet: samlebåndsmad. Maden smagte fint, men ikke en uforglemmelig oplevelse.
Prisen er, efter madens kvalitet, i den høje ende. Jeg fik personligt salatbar som hovedret med sweet potato fries og chili mayo (139 kr.).
Vi kom alt i alt af med 951 kr. for mad og drikke til 4 voksne og 1 barn.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, frukrusepedersen

Rejsende, der kiggede på Bone's, kiggede også på

Har du været i Bone's? Fortæl om dine oplevelser!