Dejlig afslappende rejseform

Anmeldt d. 4. september 2019
Leif B
Rødby, Danmark
Let og smidigt

Onsdag før påske så skulle man tro at det var umulogt at få en færge billet. Men det var det ikke... læs mere

Anmeldt d. 21. april 2019
Pkoch
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 15. december 2019

Der er ikke mere buffet om aftenen.
Erstatningen er en elendig form, hvor man bestiller enkelte retter. Som er skåret ned til et minimun.
Andelår med rødkål og brøndkarse, DET VAR ALT 139,- kr.
Jeg spurte efter kartofler, beklager, du kan tage noget brød.
Betjeningen er flove om ledelsen valg af udvalg og undskylder.
Tyskerfærgerne har dog stadig her i december buffet.
Så vælg færgetid efter din marve.
Ohhhhjo du kan drikke al den papvin du kan for 40,- kr. under overfarten.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Soren1958
Anmeldt d. 4. september 2019

Altid en god oplevelse at tage med over , enten det er for 3 timer eller ferie syd på kan kun anbefales , prisen for overfart er måske lige høj nok !!!

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Leif B
Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Onsdag før påske så skulle man tro at det var umulogt at få en færge billet.
Men det var det ikke, vi ankom stille og roligt men da vi nærmede os færgehavnen blev vi mødt af en meget lang kø af lastbiler men da vi havde bestilt en fast afgang i forvejen så det var bare til billetlugen og checke ind og så ind i banen og vente.
Det fungerde alt sammen meget fint.
Kan varmt anbefale at man henter deres App.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Pkoch
Anmeldt d. 26. oktober 2018 fra mobile enheder

Tideligt på morgen, mødt af sødt personale ved indtjeningning og tilbud om reklameavis da vi holdt i kø til færgen. Hvor vi kun holdte i kort tid.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Likemormor
Anmeldt d. 4. september 2018

Vi kørte lige en en betjent kasse. Meget kort ventetid i området. Der kom en sød dame med reklamer til færgen vi kunne læse.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, maikim2018