“Linedance”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
“Linedance”
Anmeldt 23. december 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt
Kom og vær med
Selv om du ikke danser er der masser af hygge og super fed musik
En hyggelig og sjov uge havde vi
Det var så 10 gang vi var der i den uge
Der er masser af sjov i løbet af dagen
Man kan komme ud og køre med tog og på den måde for man så også set nogle af de hytter man kan leje
som er lavet i rigtig westernstil
Og ikke mindst alle fastliggerne med alle de sjove western ting de har sat på deres pladser
Om aften kommer der så musiker ved det store område hvor der er musiker der spiller op til dans
Der kan man så købe øl vand og andre spændende drikke
Prøv det det er bare så super hyggeligt og en god måde at komme i snak med andre på

Overnattede Maj 2016, rejste som et par
Tak, hobitten11
Skriv en anmeldelse

107 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
9 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Ovenstående var blot nogle af de fantatiske aktiviteter der var på denne helt unikke campingplads på en af Danmarks sydhavsøer, Lolland. Elastikspring, fælles buffet, levende country musik, skiltemager, hestevognskørsel, hoppepuder og jeg kunne blive ved. Lige noget for min 5-årige spradebasse.
"Mor mor, kan vi ik ta toget igen?" En slags turisttog der minimum kører 2 gange dagligt, som bliver røvet af banditter, der hopper op på taget, blokerer togets rute, skyder med pistoler og hujer "Yiiiihaaarh" som en ægte cowboy undervejs til stor fornøjelse for børn og voksne. Herudover er det en fornøjelse i sig selv at gå pladsen rundt og se hvordan adskillige skabs-cowboys/girls har dekoreret sig selv og deres campingplads med diverse western udstyr. Absolut et sted vi vender tilbage til med stor fornøjelse!
Med alle disse fornøjelser var vejret fuldstændig underordnet - men det gør da ikke noget at sydhavsøerne har ry for at have flest solskinstimer i DK!

Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, Camilla D
2 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2016

God campingplads med alt det man skal bruge
God underholdning hver aften både for børn og voksne
Super bilfrit område ved kiosk/Salomon og scener
Venligt personale og fastliggerer
Camping i roligt område
God afslutning på ferien

• Overnattede August 2016, rejste med familie
Tak, lars v
1 anmeldelse
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Det var en god ferie et dejligt sted med legepladser og et cowboy tog og hvis man vil på stranden er der også en strand tæt på. Det er også et rigtig god sted for børnene pga. Legepladser og hoppepuder men vil børnene på stranden skal forældrene altid holde øje med dem pga. bølger. 5/5

Overnattede August 2016, rejste med familie
Tak, Rune P
Vemmelev, Danmark
1 anmeldelse
Anmeldt 3. august 2016

Vi Har for andet år i træk, valgt at bruge en uge sammen med ungerne og bedsteforældre, på Western Camp. eneste ulempe vi bookede kun 1 uge.
Kort om Western Camp.
Aktiviteter for ungerne og barnlige sjæle fra kl 10
live musik samt linedanse. og fællesspisning er blandt de ting der sker på pladsen.
kort sagt der er aldrig kedeligt.

Værelsestip: Hvis man ikke er til campingvogn eller telt har de lækre hytter
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, sjoquist
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
20.4 km væk
Lalandia i Rødby
Nr. 2 af 3 i Rødby
169 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Ejendom: Western Camp
Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?