Western Camp
140 $
Hotel Liselund(Nykøbing Falster)
112 $
Anmeldt for 10. august 2016 fra mobile enheder

Ovenstående var blot nogle af de fantatiske aktiviteter der var på denne helt unikke campingplads på en af Danmarks sydhavsøer, Lolland. Elastikspring, fælles buffet, levende country musik, skiltemager, hestevognskørsel, hoppepuder og jeg kunne blive ved. Lige noget for min 5-årige spradebasse.
"Mor mor, kan vi ik ta toget igen?" En slags turisttog der minimum kører 2 gange dagligt, som bliver røvet af banditter, der hopper op på taget, blokerer togets rute, skyder med pistoler og hujer "Yiiiihaaarh" som en ægte cowboy undervejs til stor fornøjelse for børn og voksne. Herudover er det en fornøjelse i sig selv at gå pladsen rundt og se hvordan adskillige skabs-cowboys/girls har dekoreret sig selv og deres campingplads med diverse western udstyr. Absolut et sted vi vender tilbage til med stor fornøjelse!
Med alle disse fornøjelser var vejret fuldstændig underordnet - men det gør da ikke noget at sydhavsøerne har ry for at have flest solskinstimer i DK!

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Camilla D
Anmeldt for 5. august 2016

God campingplads med alt det man skal bruge
God underholdning hver aften både for børn og voksne
Super bilfrit område ved kiosk/Salomon og scener
Venligt personale og fastliggerer
Camping i roligt område
God afslutning på ferien

• Overnattede: august 2016, rejste med familie
1  Tak, lars v
Anmeldt for 4. august 2016 fra mobile enheder

Det var en god ferie et dejligt sted med legepladser og et cowboy tog og hvis man vil på stranden er der også en strand tæt på. Det er også et rigtig god sted for børnene pga. Legepladser og hoppepuder men vil børnene på stranden skal forældrene altid holde øje med dem pga. bølger. 5/5

Overnattede: august 2016, rejste med familie
1  Tak, Rune P
Anmeldt for 3. august 2016

Vi Har for andet år i træk, valgt at bruge en uge sammen med ungerne og bedsteforældre, på Western Camp. eneste ulempe vi bookede kun 1 uge.
Kort om Western Camp.
Aktiviteter for ungerne og barnlige sjæle fra kl 10
live musik samt linedanse. og fællesspisning er blandt de ting der sker på pladsen.
kort sagt der er aldrig kedeligt.

Værelsestip: Hvis man ikke er til campingvogn eller telt har de lækre hytter
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, sjoquist
Anmeldt for 3. august 2016

Havde en pragtfuld ferie med børnebørn trods det lidt dårlige vejr. Der er god underholdning for børn især togturene med cowboys er et stort hit, men også en god plads for voksne med musik og god mad. Der ydes en god service.

Overnattede: august 2016
Tak, Irene M