Western Camp
TripAdvisor
  • Ved stranden
  • Restaurant
Anmeldt for 4. august 2016 fra mobile enheder

Det var en god ferie et dejligt sted med legepladser og et cowboy tog og hvis man vil på stranden er der også en strand tæt på. Det er også et rigtig god sted for børnene pga. Legepladser og hoppepuder men vil børnene på stranden skal forældrene altid holde øje med dem pga. bølger. 5/5

Overnattede: august 2016, rejste med familie
1  Tak, Rune P
Anmeldt for 3. august 2016

Vi Har for andet år i træk, valgt at bruge en uge sammen med ungerne og bedsteforældre, på Western Camp. eneste ulempe vi bookede kun 1 uge.
Kort om Western Camp.
Aktiviteter for ungerne og barnlige sjæle fra kl 10
live musik samt linedanse. og fællesspisning er blandt de ting der sker på pladsen.
kort sagt der er aldrig kedeligt.

Værelsestip: Hvis man ikke er til campingvogn eller telt har de lækre hytter
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, sjoquist
Anmeldt for 3. august 2016

Havde en pragtfuld ferie med børnebørn trods det lidt dårlige vejr. Der er god underholdning for børn især togturene med cowboys er et stort hit, men også en god plads for voksne med musik og god mad. Der ydes en god service.

Overnattede: august 2016
Tak, Irene M
Anmeldt for 3. august 2016

Vores første besøg på Western camp var i uge 29. Vi boede i præriehytte, 2 voksne og 2 børn. Børnene fandt hurtigt andre at lege med, og pladsen er tilpas lille til at man ikke er nervøs for om en 6årig selv kan finde til toilettet eller hen på legepladserne. Den 3årige var dog noget nervøs hver gang han så røverne, for de rendte rundt på tagene eller invaderede toget - hvilket vi andre bare syntes var underholdende.
Besøget var sikkert ikke det sidste.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, FamilienBW
Anmeldt for 29. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg var afsted med min datter, og vi boede i præriehytte. Der er masser af aktiviteter for børn og voksne, maden er god og der er tæt ved stranden. Personalet er flinke og jeg vil anbefale stedet til andre. Vi havde en dejlig miniferie.
Men man skal kun lide hunde, og pistolknald :-)

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Stine-Marie R