“God ferie”
Anmeldelse af Western Camp

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Rødby
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Western Camp
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
“God ferie”
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Det var en god ferie et dejligt sted med legepladser og et cowboy tog og hvis man vil på stranden er der også en strand tæt på. Det er også et rigtig god sted for børnene pga. Legepladser og hoppepuder men vil børnene på stranden skal forældrene altid holde øje med dem pga. bølger. 5/5

Overnattede August 2016, rejste med familie
Tak, Rune P
Skriv en anmeldelse

107 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
Vemmelev, Danmark
Anmeldt 3. august 2016

Vi Har for andet år i træk, valgt at bruge en uge sammen med ungerne og bedsteforældre, på Western Camp. eneste ulempe vi bookede kun 1 uge.
Kort om Western Camp.
Aktiviteter for ungerne og barnlige sjæle fra kl 10
live musik samt linedanse. og fællesspisning er blandt de ting der sker på pladsen.
kort sagt der er aldrig kedeligt.

Værelsestip: Hvis man ikke er til campingvogn eller telt har de lækre hytter
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, sjoquist
Anmeldt 3. august 2016

Havde en pragtfuld ferie med børnebørn trods det lidt dårlige vejr. Der er god underholdning for børn især togturene med cowboys er et stort hit, men også en god plads for voksne med musik og god mad. Der ydes en god service.

Overnattede August 2016
Tak, Irene M
Gilleleje, Danmark
Anmeldt 3. august 2016

Vores første besøg på Western camp var i uge 29. Vi boede i præriehytte, 2 voksne og 2 børn. Børnene fandt hurtigt andre at lege med, og pladsen er tilpas lille til at man ikke er nervøs for om en 6årig selv kan finde til toilettet eller hen på legepladserne. Den 3årige var dog noget nervøs hver gang han så røverne, for de rendte rundt på tagene eller invaderede toget - hvilket vi andre bare syntes var underholdende.
Besøget var sikkert ikke det sidste.

• Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, FamilienBW
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg var afsted med min datter, og vi boede i præriehytte. Der er masser af aktiviteter for børn og voksne, maden er god og der er tæt ved stranden. Personalet er flinke og jeg vil anbefale stedet til andre. Vi havde en dejlig miniferie.
Men man skal kun lide hunde, og pistolknald :-)

Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, Stine-Marie R
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Rødby
20.4 km væk
Hotel Lolland
Nr. 1 af 1 i Nørreballe
18 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Western Camp? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Western Camp

Ejendom: Western Camp
Adresse: Noret 2, Rødby, Lolland 4970, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Rødby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 3 specialiseret indkvartering i Rødby
Antal værelser: 194
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
En pragtfuld og velindrettet familie-campingplads i ægte Western stil med egen sherif, saloon og fængsel – kort sagt charmerende og hyggelig atmosfære. I højsæsonen er der ofte optræden og live musik. Gode læforhold, moderne sanitære forhold, lille butik og naturskønne omgivelser, tæt ved dejlig strand.150 gode pladser, 18 vær., 6 feriehuse og 38 velindrettede ”præriehytter”. ”Sadl hesten og ta´ til det vilde vesten”, men husk – Man kan blive helt ”skudt” af et besøg på Western Camp. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?